2004 vectra devirin biranda yükselip sonra normale dönmesi

yeruçağı

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Kas 2014
Mesajlar
63
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
arkadaşlar 2004 vectra da vites geçişlerinde gaza bastığımda arabanın devri birden fırlıyor 4,5 bin devire geliyor daha sonra normal devrine geliyor fakat arabanın çekişinde vb bir problem yok ayrıca lpg de de bazen tekleme yapıyor acaba lpg ile ilgili bir problemmi yoksa baskı balata mı ama baskı balata bitmiş olsa çok belli eder fakat o yönde belirtiler yok başına böye birşey gelen arakadaş var mı yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler....
 
el frenini çek vites 1 de kalkmaya çalış.eğer kendini ileri atıyorsa balatan sağlam ama tepki vermiyorsa bitik
 
arkadaşlar bana sorun lpg de gibi geliyor böyle birşey başına gelen varmı
 
el frenini çek vites 1 de kalkmaya çalış.eğer kendini ileri atıyorsa balatan sağlam ama tepki vermiyorsa bitik
Yanlış 3 vites de yapılır bu test,ve gasa basarken el freni indirilir debraj salınarak kalkış denenir stop ederse debraj iyi eğer stop etmez ise debraj iyi

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 17:05 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 17:03 ----------

arkadaşlar bana sorun lpg de gibi geliyor böyle birşey başına gelen varmı
LPG bilmem yakıtda devirin fırlaması diye birşey olmaz,eğer debraj kayma yaparsa devir yükselir.dediğimi test edin 3 fitesde
 
Yanlış 3 vites de yapılır bu test,ve gasa basarken el freni indirilir debraj salınarak kalkış denenir stop ederse debraj iyi eğer stop etmez ise debraj iyi

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 17:05 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 17:03 ----------


LPG bilmem yakıtda devirin fırlaması diye birşey olmaz,eğer debraj kayma yaparsa devir yükselir.dediğimi test edin 3 fitesde

* Bizim sanayilerde eski ustalar bu testi aracı 3 ncü veya 4 ncü vitese takarak (elfreni çekili iken) yaptıkları için arkadaş onu demek istemiş.

* Araç sahibinin yazdıklarını dikkate alarak ben aracın balatası sağlam diyorum.
 
Savaş Abi debraj mutlaka birden kavramıyordur kaçırma değil fites geçişlerde kayma yapıp sonra kavrıyordur başka ne olabilir ki?

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 17:18 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 17:15 ----------

Aynısını sakin gazda denesin olmayacaktır ,ben diyorum o kayıyor ilk kavramada sonra tutunuyor
 
" 4,5 bin devire geliyor daha sonra normal devrine geliyor fakat arabanın çekişinde vb bir problem yok"

Arkadaşımız yukarıdaki cümleyi yazmış. Balata bitik veya hatalı olsa çekiş problemi yaşar. Devir dalgalanmasının bir nedeni de rölanti motoru arızası olabilir. Eşimin aracı otomatik vites, eşim bir aralar "hiç bir şey yapmadığım halde bazen araba kendi kendine hızlanıyor" diye şikayet ediyordu. Ben de bir süre "klasik bayan şoför yakınması" diye duymamazlığa geldim, ama bir keresinde kızım da "baba annem bazen acayip hızlı gidiyor" deyince o zaman inandım. Evde yedekte duran çıkma rölanti motorunu takınca sorun düzeldi. Ben arkadaşa tedbiren rölanti motorunu temizletmesini öneririm.
 
Arkadaslar vites gecislerinde hicbir sıkınti yok performans kaybi yok sadece vites degistirdikten sonra devir biranda yukselip normale iniyor .
 
Arkadaslar vites gecislerinde hicbir sıkınti yok performans kaybi yok sadece vites degistirdikten sonra devir biranda yukselip normale iniyor .

Bahsi geçen anlık devir yükselmesi her vites değiştirme sırasında mı oluyor?
 
Ve arkadaslar az once debriyaj bosa cikti vites atamiyorum stop edip arabayi viteste calistirip eve geldim baski balata bitse araba hareket etmez diye dusunuyorum acaba benim sorunum ne debriyaji tutan birsey mi ayrildi ariza yaptk ne kadar masrafi olur

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 22:53 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 20:42 ----------

Baski balata bitmis arkadaslar
 
Geri
Üst