arkadaslar dedikleriniz dogru ancak soyle bir sey de var. ben arasam misalde gedizler'i sikayet etsem bunun cok da tesiri olacagını sanmıyorum. adamlar dunya kadar araba satıyor, opel turkiye de onları kollayacaktır bir nebze. bayilik tarzı isler genelde boyle karsılıklı cıkar cercevesinde yuruyor. ama tabi ki sikayet etmeyin demiyorum kimseye, sikayet etmekte, oraya buraya yayıp insanları uyarmakta fayda var. hepsini yapmak lazım. arabalar binlerce parcadan olusan komplike makinalar ve icini acıp bakma imkanımız da yok bir tamirattan sonra. hele ki bir de bunun hic bilmeyeni, arabadan anlamayanı var. oyle dusunun. yani adamlar ne derse o, ne yaparsa o, elden birsey gelmiyor. onlar da buna guvenerek istedikleri gibi hareket ediyorlar. arabamdan aylardır gıcırtı geliyor arka dingil burclardan. kac kere goturdum, herseferinde ses bi kesiliyor sonra tekrar baslıyor boyle gidiyor. ben inanmıyorum ki koskoca servis bunla basedemesin. belki de bir parca degisse komple sorun cozulcek ama masraf olmasın die degismiyor. yetkili servis degistirdigi parcanın parasını alır diye dusunuyorum opel turkiyeden yada daha ust bir merciden. yani onları enterese eden bir sey yok diye biliyorum. muhakkak onlara da ustten bir baskı var her gelen aracı parca degisimi gibi masraflı bir sekilde tamir etmemeleri yonunde. oyuzden opel turkiye'ye yapacagımız sikayetin de cok fazla hedefe ulasamama ihtimali var. yukarda bahsettigimin bir boyutu da bu. malesef her alanda oldugu gibi burada da cıkarlar cercevesinde sekillenmis bir duzen var, mekanizma bir sekilde isliyor ve bunu duzeltmek zor. ama tekrarlıyorum, sikayet etmekten vs zarar gelmez. elimizden geleni yapmalıyız.