2007 Corsa 1.3CDTİ düzelmeyen motor uğultusu,Opel Erdemir'i mahkemeye mi vermeliyim?

Birde Opel Türkiye şikayette bulunun... Onlar birazda daha çözüm arama yolunda...
Birde sizin araç garanti de olduğu için baskı balatayı sesi kesmek için değiştirdini ama ses kesilmedi eski paraçayı geri taktırmak için ısrar edin veya garanti kapsamına sokturmayı deneyin.(25.000 KM deki araçın hemen de baskı balatası aşınmaz..)
 
arkadasım opel türkiyeye şikayette bulun,erdemir boleyken bole yaptı bu kadar paramı aldı diye olayı anlat ,bayi aranıp bi güzel fırcalanıyo ondan sonra size dönülüp özür dileniyo bizzat şahit oldum bu olaya
 
arkadaslar dedikleriniz dogru ancak soyle bir sey de var. ben arasam misalde gedizler'i sikayet etsem bunun cok da tesiri olacagını sanmıyorum. adamlar dunya kadar araba satıyor, opel turkiye de onları kollayacaktır bir nebze. bayilik tarzı isler genelde boyle karsılıklı cıkar cercevesinde yuruyor. ama tabi ki sikayet etmeyin demiyorum kimseye, sikayet etmekte, oraya buraya yayıp insanları uyarmakta fayda var. hepsini yapmak lazım. arabalar binlerce parcadan olusan komplike makinalar ve icini acıp bakma imkanımız da yok bir tamirattan sonra. hele ki bir de bunun hic bilmeyeni, arabadan anlamayanı var. oyle dusunun. yani adamlar ne derse o, ne yaparsa o, elden birsey gelmiyor. onlar da buna guvenerek istedikleri gibi hareket ediyorlar. arabamdan aylardır gıcırtı geliyor arka dingil burclardan. kac kere goturdum, herseferinde ses bi kesiliyor sonra tekrar baslıyor boyle gidiyor. ben inanmıyorum ki koskoca servis bunla basedemesin. belki de bir parca degisse komple sorun cozulcek ama masraf olmasın die degismiyor. yetkili servis degistirdigi parcanın parasını alır diye dusunuyorum opel turkiyeden yada daha ust bir merciden. yani onları enterese eden bir sey yok diye biliyorum. muhakkak onlara da ustten bir baskı var her gelen aracı parca degisimi gibi masraflı bir sekilde tamir etmemeleri yonunde. oyuzden opel turkiye'ye yapacagımız sikayetin de cok fazla hedefe ulasamama ihtimali var. yukarda bahsettigimin bir boyutu da bu. malesef her alanda oldugu gibi burada da cıkarlar cercevesinde sekillenmis bir duzen var, mekanizma bir sekilde isliyor ve bunu duzeltmek zor. ama tekrarlıyorum, sikayet etmekten vs zarar gelmez. elimizden geleni yapmalıyız.
 
www.sikayetvar.com daki istatistiklere keşke aracı satın almadan önce bakmış olsaydım:(

markalara göre servis şikayetleri:
http://www.sikayetvar.com/index.php?ix=x&loc=categories&c=1&tree=256,24&level=3&id=24
markalara göre genel şikayetler:
http://www.sikayetvar.com/index.php?ix=x&loc=categories&c=1&tree=256,494&level=3&id=494

opel almış başı götürüyor...

dikkat ederseniz sikayet sıralamasında en ust sıradaki markalar turkiye genelinde en cok otomobil satan markalar. buna gore bir dizilim var. mercedes vs haric tutarak soyluyorum. tata'dan 15 sikayet olması tata'nın araclarının yada servislerinin daha kaliteli oldugu anlamından ote tata'nın az miktarda aracının yollarda dolastıgı anlamına gelir die dusunuyorum. ancak tabi ozel servisler haric opel'in yetkili servislerinin iyi olmadıgını bilmeyen zaten yok.
 
dikkat ederseniz sikayet sıralamasında en ust sıradaki markalar turkiye genelinde en cok otomobil satan markalar. buna gore bir dizilim var. mercedes vs haric tutarak soyluyorum. tata'dan 15 sikayet olması tata'nın araclarının yada servislerinin daha kaliteli oldugu anlamından ote tata'nın az miktarda aracının yollarda dolastıgı anlamına gelir die dusunuyorum. ancak tabi ozel servisler haric opel'in yetkili servislerinin iyi olmadıgını bilmeyen zaten yok.

haklısınız...
 
dikkat ederseniz sikayet sıralamasında en ust sıradaki markalar turkiye genelinde en cok otomobil satan markalar. buna gore bir dizilim var. mercedes vs haric tutarak soyluyorum. tata'dan 15 sikayet olması tata'nın araclarının yada servislerinin daha kaliteli oldugu anlamından ote tata'nın az miktarda aracının yollarda dolastıgı anlamına gelir die dusunuyorum. ancak tabi ozel servisler haric opel'in yetkili servislerinin iyi olmadıgını bilmeyen zaten yok.

onlarca mesajı ve cevaplarını okudum. benim birde burda parmak bakmak istediğim diğer husus, opelin diğer markalar gibi çözüme yönelik değil de daha genel geçer ve sürekli prosedür edebiyatı içeren cevaplar vermesi, mevzuları savuşturma şekli! bu nedenle sıkıntılar ızdıraplar sanırım katlanarak artıyor...
 
onlarca mesajı ve cevaplarını okudum. benim birde burda parmak bakmak istediğim diğer husus, opelin diğer markalar gibi çözüme yönelik değil de daha genel geçer ve sürekli prosedür edebiyatı içeren cevaplar vermesi, mevzuları savuşturma şekli! bu nedenle sıkıntılar ızdıraplar sanırım katlanarak artıyor...

kesinlikle katılıyorum. zaten bahsettiginiz sorun yetkili servislerde yani garanti olayında. garanti biter bitmez servisle alakamı kesip ozel servislere gidicem. suanda yetkili servisle alakamı kesip garantiyi bozmama sebebim ise sanzıman, turbo vs gibi pahalı arızalar cıkması ihtimalinden korkmam. aracta herhangi bir fabrikasyon hata varsa garanti süresi icinde arızası zaten ortaya cıkar diye dusunuyorum.
 
Selam,

sikayetimvar.com da ben de çok mesaj okudum. Ford'a bakın mesela, cevap verilen konu yok. VW nin verdiği cevap ta hep aynı "Konu ile ilgili müşterimiz bilgilendirilmiştir". Yani Opel'e has bir durum yok. 100 binde aracına iki kez motor yaptırmış biri olarak bile hala Opel diyorum alternatif bulamadığım için.
 
Selam,

sikayetimvar.com da ben de çok mesaj okudum. Ford'a bakın mesela, cevap verilen konu yok. VW nin verdiği cevap ta hep aynı "Konu ile ilgili müşterimiz bilgilendirilmiştir". Yani Opel'e has bir durum yok. 100 binde aracına iki kez motor yaptırmış biri olarak bile hala Opel diyorum alternatif bulamadığım için.

ford, reno, hyundai, toyota gibi markaların pek cevap vermeye bile tenezzül etmediklerini farkedince, sikayetvar hususunda opele haksızlık ettiğime kanaat getirdim. sizde haklısınız söylediklerinizde de...
 
Geri
Üst