Herkese Merhaba.Uzun zamandır forumda değilim.Süpersonik Active Select sanzımanım galiba patlamak üzere.Yaklaşık bir haftadır aracımda 1500-2500 devir arası titreme , silkeleme , devir saatinde dengesizlik gibi problemler baş göstermeye başladı.(Şuan 50 binde )Öncelikle ateşleme bobini tarzı parçalardan şüphelenerek servise götürdüm.Servis arıza ışığı yakmamış , herşey olabilir diyerek fazla sallamadığı için , İzmir 2. sanayiye gittim.Ustayla test sürüşüne çıktık fakat usta büyük ihtimalle arızanın sanzımandan kaynaklandıgı yönünde bi yorum yaptı.Aynı zamanda vites seçerken vuvv diye sanki debriyaja basılıyken gaz vermek gibi bi olay yapmaya başladı.Ayrıca ilk viteslerde vites atarken veya düşürürken çok fazla hissettirmeye başladı.Activ Select , Random Selecte dönüştü yani .Bugün tekrar Arkas ' a götürdüm.Usta sanzımandan olabilir dedi.Şanzıman yağını kontrol etti ve tekrardan programını yükledi , düzeldi gibi şeyler söyledikten sonra hazırlıklı ol sanzıman beynı değişebilir dedi.Bu tabi hiçbişeyin düzelmediğinin göstergesiydi.Sanzıman beyni fiyatı işçilik ve yağ ücreti dahil 5.000 tl. :-\ Ayrıca ustanın dediğine göre beyin değiştikten sonra gene yaparsa , şanzımanı söküp İstanbuldaki GM şanzıman test yerine gönderilecekmiş.5.000 tl sadece bi ihtimal ücreti yani.Aracı aldım servisten çıkar çıkmaz yeniden yapmaya başladı.Konuları okudum , titreme problemi bobin değiştirerek çözenler var ama bana daha çok şanzımandanmış gibi geliyor.Böyle bir olay yaşayan oldumu ?
Not : Konuyu buraya açmamın sebebi problemin şanzımandan kaynaklandığını bilmemem
Edit: Ayrıca bundan bir hafta önce arabanın soğutma suyunda yağ gördüm.Ödüm koptu tabi , conta mı yandı diye .Yağ esanjörü değişti 700 tl karşılığında.Sorun bundan kaynaklanıyor dediler ara ara gidip sogutma suyu değişecek sistem içine yağ bulaştığı için tam temizleyememişler.Ayrıca triger setinin yan tarafında bi yağ sızıntısı var , Trigerin değişimi sırasında sanayideki usta söyledi.Krank keçesini kontrol etti ve orasının temiz olduğunu söyledi.Yetkili serviste gördü , Krank keçesindendir dediler , ustanın söylediğini söyledim , orda kranktan başka bişey yok şanzıman olamaz dediler.Arabanın her türlü sıvısıyla ilgili bir belirsizlikte baş gösterdi yani.
Not : Konuyu buraya açmamın sebebi problemin şanzımandan kaynaklandığını bilmemem
Edit: Ayrıca bundan bir hafta önce arabanın soğutma suyunda yağ gördüm.Ödüm koptu tabi , conta mı yandı diye .Yağ esanjörü değişti 700 tl karşılığında.Sorun bundan kaynaklanıyor dediler ara ara gidip sogutma suyu değişecek sistem içine yağ bulaştığı için tam temizleyememişler.Ayrıca triger setinin yan tarafında bi yağ sızıntısı var , Trigerin değişimi sırasında sanayideki usta söyledi.Krank keçesini kontrol etti ve orasının temiz olduğunu söyledi.Yetkili serviste gördü , Krank keçesindendir dediler , ustanın söylediğini söyledim , orda kranktan başka bişey yok şanzıman olamaz dediler.Arabanın her türlü sıvısıyla ilgili bir belirsizlikte baş gösterdi yani.