2011 Astra H kışlık lastik lütfen okuyun !

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan wiliamz
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
teşekkür ettim hocam şu lastik işini bir halledelimde michelin alpine a4 450 tl civarı hesap kitap iş başındayız yani daha uygun bişey olması şart :)

16 ebatı mı u fiyat? 205 55 16 falan mı?
15 e bakar mısın, ne kadar fark var? 195 60 15?
 
4 orijinal saç jantı 100 TL ye verdim. 4 Vectra B alaşım jantını 250 TL ye almıştım, 7 senedir sorunsuzca kullanıyorum. Her sene 2 kez sök, tak, balans ayarına para vermediğim için jantlar parasını çoktan çıkarttılar.
 
.................
İlk sene kış geldi 50 tl
2. sene yaz geldi 50tl
2. sene kış geldi 50tl
3. sene yaz geldi 50tl
3. sene kış geldi 50tl

250tl oldu bile havaya gitti. Ki 50tl mucizevi bir fiyat gibi. Alın jant, sonra aldığınız fiyata satabilirsiniz de. Jantları sök tak kendiniz yaparsanız, uğraşmam derseniz yarı fiyatına sök tak yapılır.

Bu rakamları 2 ile çarpman gerekecek, havalar soğuyunca kışlıklar takılacak, ver bakalım sök, tak, balans parası, havalar ısınacak yazlıklar takılacak yeniden ver bakalım sök, tak, balans parası. Buna can mı dayanır :).
 
Konu biraz yanlış anlaşılmış bence, o 16"-17" meselesi zincir takmakla ilgilidir.
Cümleyi önceden okuyup geldiğinizde anlayacaksınız.
Yoksa 16" yazlık lastikle 17" kışlık lastikle gezin demiyor orda :)
Ayrıca lastik tabanının incelmesi belki cm2 başına uygulanan kuvveti artırıyor olabilir fakat kütle kaybediyor olmasından dolayı yere tutunmayı azaltacaktır.
Yani sürekli olarak lastiğin gömüleceği bir karda gitmiyorsanız ince tabanlı bir lastik almak hayati tehlikelere neden olabilir.
Bende bir sivaslı olarak oranın asfalt yollardan ibaret olduğunu biliyorum.
uzun lafın kısası orjinal ebattan vazgeçmeyin ve kulaktan dolma laflarla iş yapmayın.
 
Konu biraz yanlış anlaşılmış bence, o 16"-17" meselesi zincir takmakla ilgilidir.
Cümleyi önceden okuyup geldiğinizde anlayacaksınız.
Yoksa 16" yazlık lastikle 17" kışlık lastikle gezin demiyor orda :)
Ayrıca lastik tabanının incelmesi belki cm2 başına uygulanan kuvveti artırıyor olabilir fakat kütle kaybediyor olmasından dolayı yere tutunmayı azaltacaktır.
Yani sürekli olarak lastiğin gömüleceği bir karda gitmiyorsanız ince tabanlı bir lastik almak hayati tehlikelere neden olabilir.
Bende bir sivaslı olarak oranın asfalt yollardan ibaret olduğunu biliyorum.
uzun lafın kısası orjinal ebattan vazgeçmeyin ve kulaktan dolma laflarla iş yapmayın.

aynen detaylı araştırdım çok bir sıkıntı olacağını söylemediler abi saolasın yorumun için :))
 
Geri
Üst