2012 edition esp ve arıza lambası problemi.

korkmaçocuk

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Ağu 2018
Mesajlar
6
Tepkime puanı
4
Puanları
0
Merhaba Arkadaşlar, 2012 model LPG'li edition aracımda üç gün önce esp uyarısı oluştu. Rölantide dalgalanan motor devri ve uyarı sonucu soluğu ustada aldım. Bobin veya buji arızası beklerken bilgisayarda manifiolda fazla hava girişi olduğuyla ilgili uyarı geldi. Hava girişini sağlayan bir parçayı değiştirdi usta ancak esp uyarısı ve arıza lambası hala yanıyor. Araçta rölantide minik oynamalar oluyor. Usta" sakin ol, hafta içi birkaç ayarla hallederim, dedi.
Benzer sorunlar yaşayanlar oldu mu? Sonuçları hakkında bilgi verebilir misiniz?
 
Merhaba hocam!
işinize yararmı bilmiyorum ama benim aracın arıza nedenlerini ararken geçen bi video ile karşılaştım belki faydası olur bu tip dalgalanmalar boğaz kelebeğinde olan problemler ve bazı hatalar için ecu yu resetlemek iyi geliyormuş.hatta benimde çakmaklık çalışmıyordu bu işlemi yaptım düzeldi aracı şöfor taraf camı açık halde bırakıp bütün kapılar kilitli olacak şekilde akünün eksi kutup başının sökülmesi ve enaz 10 dakika beklenmesi ve sonrasında kapı kilitlerine dokunmadan aracı çalıştırmanız iyi gelebilir.bu konuyu internetten bi araştırın isterseniz.
 
Merhaba hocam!
işinize yararmı bilmiyorum ama benim aracın arıza nedenlerini ararken geçen bi video ile karşılaştım belki faydası olur bu tip dalgalanmalar boğaz kelebeğinde olan problemler ve bazı hatalar için ecu yu resetlemek iyi geliyormuş.hatta benimde çakmaklık çalışmıyordu bu işlemi yaptım düzeldi aracı şöfor taraf camı açık halde bırakıp bütün kapılar kilitli olacak şekilde akünün eksi kutup başının sökülmesi ve enaz 10 dakika beklenmesi ve sonrasında kapı kilitlerine dokunmadan aracı çalıştırmanız iyi gelebilir.bu konuyu internetten bi araştırın isterseniz.
İlginç bir yöntem ama deneyeceğim. Çok teşekkür ederim.
 
inşallah işinize yarar sıkıntıdan kurtarır
 
@korkmaçocuk hocam merhaba sorununuz ne durumda çözebildiniz mi
 
Esp uyarisi ve rolantide dalgalanma bogaz kelebegi maf sensorunden olacagi gibi, esp hatasi dusuk voltaj akunun azaldigi durumlarda, hava kacagi 1.4 t ise manifoldda meydana gelen catlaklardan meydana gelebilir. bogaz kelebegi temizlenmesiyle birlikte kalibrayon yaptirmayi unutmayin. Araciniz atmosferikmi turbomu
 
Merhaba,
Aracın manifolduna hava taşıyan ve hava miktarını ayarlayan ceviz büyüklüğünde plastik bir parçası değişti. Rolanti ayarı da yapıldı. Sorunsuz şu an.
 
Soylediginiz parca hava akis metre maf sensorudur. Probleminiz cozulduyse skinti yok
 
Geri
Üst