94 gsi turbo proje

evet deniz kardeşim böyle değil xerox kardeşimin videosu gibi olması lazım 100-200 7 sn :) phase3 görünümlü phase4 :)) birara m6 nın göstergesine bakın derim yada 600cc lik motorun
 
0/300 -16 sny ye be dersin ?? :)
yapan letler var ne uraşıcan svapla gelir bi 106 geçer ama turbola modena bile aynanda ok adam gibi yapışan trbolarda sorunda yok maşallah masrafdan kaçma yeter
 
rodajdan sonra haberler sende Mert ;):)
 
Memet Gene yanlış kaydur kuydur işler yapmada.

Ugurcum Bana sorsan sorunun kalmazdı

Biyerde bişey aramana gerek yok .
Ben Foryumdan uzak kalmısım :))))

2004 senesinde ilkini Hallettik ilk Letti Sinanın MLR (patlamadan yürüdü ve hala saglıklı ve cok ama cok daha iyi) şimdi sene :) sene 2010
En son Kurtardığımız araba MEHMETIN ARABA :)))) (su and c20xe den kurtulmus son Astra )

Bu arada bilginize sunayım Kimse bişeyi yanlış anlamasın
Maalesef f20 bir yere kadar dayanıyor. F28 Sart ...

Makinası vs vs sinde en ufak sıkıntı yok.
Arac EMRE adlı Kardeşimiz tarafından yapıldı Emegi çok büyük o arabada.
Zaten Lete cevirmek isteyenler herzaman ondan yardım alabilirler Bende zaman oldukca yardım ederim .
Emre arkadasınıza herseyi sorabilirsiniz .
 
benim bildiğim istanbulda nvl 80 var metin abinin astra gsı si ilk yapılan turbo astra gsı ve getrag f28 li ve herşeyi ile profesyönelce yapıldı ve bende hiç söküldüğünü görmedim duymadım dierleri çatır çatır kırılırken o haala zıpkın gibi geçen E/6 da yanımdan geçti fenamı fena sıra bnm arabada turbolar artsın
 
Metinnnnnnnnnnnnnnn arabanı kıramadınmı dahaaaaaaaaaaa :))))))))))

Kırar kırar merak etme KIyamıyodur Canım arabasına Demı metıncım .
Yalcın Baba dograr senı vallaha :)

Vallaha ben ılk 2004 senesınde ıstanbullu arkadaslarımızın onunde Kırmadım SANZIMANI PATLATTIM :)))))
3 oldu yedegıde bızım EMRE kardesımıze verdım (KIRGINIM SANA BILESIN !!!.)
Cok guzel dogruyo gucler gelınce merak etme .
Kıyamıyodur metınım :)
Okadar emek tabıkı .
ama mert sen haklısın Adam gıbı yapılıp kullanıldıgında
KIRILMAZ! Duzgun bır ALTYAPI ıle BU iş sizi aslaaaaaaaaa madur etmez ...
Bu tamamen neler yaptıgınıza baglı :)
 
Atmosferik bir araça en fazla 5-6 psi turbo basıncı uygulanmalıdır. Yalnız Calibranın manifoltlar uyacak mı? Uymadı hadi diyelim flanş çaktırdık uydurduk birşeyler yaptık, bundan sonra turbo basınıcını çok az tutmalı,piggyback uygulaması yapılmalı, sonuçta araç daha fazla yakıt ve hava karışımına ihtiyaç duyacaktır.Bütün bu uygulamalar en az 4.000 TL'yi bulacak ve alacağınız güç en fazla 10-15 hp olacaktır bunun için de değmez. Daha yüksek güçler almak için kompresyonun düşürülmesi,pistonların değişmesi gerekecek. Şanzuman için birşey diyemem o araç hakkında fazla bir bilgim yok.

Atmosferik araçlarda en temiz modifikasyon, filtre,egzantrik mili ve komple egzos uygulamalarıdır. Bununla birlikte chip tuning uygulaması şart olacak ki alacağınız performans 18 hp'nin altına düşmeyecektir.
 
Kısacası yaptımmı 1 kere yapmak lazım diye düşünerek masraftan kaçmamak lazım:)
 
Geri
Üst