94 GT sfi DYNO test sonuçları

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan bugraGT
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Öncelikle abi en iyisini yapmışsın şimdi bu test sadece 20 ytlmi eğer öleyse çok ii tabi birazda depo dolu gitmek gerekir heralde eğer öleyse gerçekten araca ara sıra baktırmak lazım ne durumda die çünkü cidden aracıma aşık bi adam olarak merak ediyorum bende kusura bakmayın belki alakasız soru olacak ama acaba eskişehirde bildiğiniz dyno makinası olana bi usta varmı ama benim bildiğim kadarıyla yoktu veya Kayseride varmı yazları çünkü oradayım veya eskişehire en yakın yer olarak Burasayanı gidiyim tevsiye edebileceğiniz yer varmı tekrardan kusura bakmayın:( çünkü aracımın durumunu öğrenmek istiyen birisi olduğum için nerde yaptırabilirim:D
Ayrıca abi bence gayet ii çünkü alttaki diil mi yawww bgi walla benim bildiğim kadarıyla alttaki veri sanki ama diilsede yinede olsun 10yaşından fazla bi araç yani normaldir :sorry:
 
tekere aktarması cok az valla benımde bildigim rule power olan asıl sonuç 166 fena bi deger eger extradan bişeyler yoksa
 
benim bi bilgim yok dyno ile ama 166 ise çok iyi bu aceba eski ustaların değimiyle motorun açılmış olduğunu mu ifade ediyor:D yani onlara sorsan yol yapan arabanın motoru açılır daha iyi gider doğru olaiblr mi?
 
ya benim bildigim bi beygir bi tork vardı bu rule power wheel power kafamı karıştırdı

öenmli olan rule power mıdır şimdi ?
 
Otellerde tabela vardır 90usd/gece gibi 50 Ytl verir kalırsın ;) o hesap orda neyazdığı önemli değil söyleseydin 15 Ytl miş diye ;)


valla söledim 190lık(şimdi 188 olmus) cliolu abimiz 15 e yaptırıyomus dedim



20 de 20 dedi başka bişey demedi bende uğraşmadım zaten heyecanla çıkacak sonucu bekliyodum o yüzden

ama lastiklerde iyi koktu yaww normalmidir :(
 
şimdiiiiiiii
1. EMME MANİFOLDUNU TEMİZLET
2.KELEBEK BOĞAZI VE ENJEKTÖRLERİ TEMİZLET
3.BUJI VE KABLOLARINI DEĞİŞTİR
4.EKSOZ SİSTEMİNE BAK
5.ORTA EKSOZUN VARMI YOKMU ?
6.ARACIN KOMPRESYONLARINI ÖLÇTÜR DEĞERLERİ BURAYA YAZ
7.DEBRİYAJ NE DURUMDA?
8.TYMNK AYARLARI NASIL ?

BUNLAR HEP SEBEP KAYIBA
saygılar
 
şimdi türkiyede sayılı olan dayno larda şu sistem olmalı araç hareket halinde iken aldığı serin ve yüksek basınçlı hava daynolarda 180 km lere çıkıldığında sabit giren hava yani önden beslenmediği için 3/6 ps lik güç kayıplarına sebep olabiliyor bunu önlemek için profesyönel dayno testlerine çıkmak gerekir bu da ön hava akışlı fanlı dayno sayısı az halbuki o meret aleti koydun fanınıda koy be adam diyorum ben :):)
milletede burda 6 ps lik güç düşüklüğüne sebep aratma :):)
 
5- orta egsoz var bi ara sorunluydu değişti yada tamir edildi o zman babamdaydı araba 1.5 sene önce

7- debriyaj baskı blata falan eylül ayında değişti 1.400 lira ya büyük bi bkaıma girdi 2 hafta öncede tekarar gittim buji filtre yağ 230 lira extra bişişlerde var

8-tymnk durumu hakında bilgim yok öle bi ayar yapmak için motora müdahele edilmedi orjinal duruyuo herhalde


bütün maddeleri not aldım bakımda hepsini özellikle hatırlatacagım

olmadı yazın okul kapansın bi istanbula ugrarız :)

ankarayada bi nvl 80 lazım :)
 
bence 166 mı ne fazla bile cıkmıs.. neler vardı aracta??
yalnız teker gucu 4. vıtes oranından dolayı dusuk cıkar opellerde arkadas gecen dedı bende soradan farketmiştim...
 
Geri
Üst