hem iyi hem kötü olabilir.
195'ten 185'e geçmek doğru olur hem yakıt tüketimi düşer hem akserelasyonun düzelir ama 60 yanak orjinal ölçü olduğu için 65' yanağa geçmek nasıl olur tartışılır. tekerlek çapının büyüyeceği kesin arabayı kaldırırken bile hissedilebilir akselerasyonun tam tersi yönde daha fazla etkiler, bunun yanında lastik sert hamurluda değilse konforun artabilir. Gerçi Vectra A opelin en konforlu modellerinden biri olduğu için senin buna pek ihtiyacın olmasa gerek...
195'ten 185'e geçmek doğru olur hem yakıt tüketimi düşer hem akserelasyonun düzelir ama 60 yanak orjinal ölçü olduğu için 65' yanağa geçmek nasıl olur tartışılır. tekerlek çapının büyüyeceği kesin arabayı kaldırırken bile hissedilebilir akselerasyonun tam tersi yönde daha fazla etkiler, bunun yanında lastik sert hamurluda değilse konforun artabilir. Gerçi Vectra A opelin en konforlu modellerinden biri olduğu için senin buna pek ihtiyacın olmasa gerek...