Ablam da remap istedi :) :)

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Emre
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
emre bey siz bu uygulamayı vectra b mi yaptınz ? ne kadar güç aldınız.

Astra H yaptım.

Vectra B içinde zamanında yapmıştım ama bdm ile okuma yazma olmuyor maalesef, chipi değişiyorsunuz. 2.0 da 0.05 büyütülmüş piston, kapak taşlama, gt egsantrik, headers ve yazılım ile 162 hp ölçüldü, bostancı vwtech de.
 
Arkadaşlar ölü bir 2.0 Vectra b ile belki kapışabilir 1.3 cdti ancak 2.5 V6 ile mümkünatı yok. Tamam torku beygiri güzel ancak dizel motorların yüksek devir çevirmedeki kabiliyeti kısıtlı, yüksek devir de ivmelenmeyi artıran bir etmen. Tork ne kadar yarış kazandırsa da düşük tork düşük beygirlerine rağmen 9bin devir görebilen hondalar harikalar yaratabiliyor. 3.0TDI küçümseyerek yürü yürü sen önden dediği 1.6 VTI karşısında ezilince ben dedim korkulur bunlardan :D Dizel araçların sahip olduğu tork ve kısa şanzımanları biraz sürücüyü aldatıyor, benzinli araçlara madara olduklarına birçok kez şahit oldum. Ekonomisine okey, sürüş keyfine ve torku hissettirmesine okey ama hızlanma konusunda okey veremiyorum :D

Ethem abiyle kapışacaktık biz yahu görmesin beni :D
 
hayırlı olsun... 1.3lerde direk obd soketinden yazılım atılmıyor mu bu şekilde nasıl remap yapılıyor? ben ilk kez gördümde merak ettim yeni chipi nerden buldunuz.
 
hayırlı olsun... 1.3lerde direk obd soketinden yazılım atılmıyor mu bu şekilde nasıl remap yapılıyor? ben ilk kez gördümde merak ettim yeni chipi nerden buldunuz.

Maalesef bildiğim 2009 üstü bu şekil. Bu şekilde kabaca beyine enerji verilir soketten, beyin açılır, 1 adet direnç iptal edilir ve üstten bdm vasıtası ile okunur. Okunan dosya üzerinde çalışılarak yenisi hazırlanır ve gene bdm ile yazılır. Chip derken, bir parça falan değişmiyor. Vectra B de ise değişiyor.
 
Geri
Üst