Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
2. el lastikte çok güvenli değildir. kaç senelik olduğuna, diş derinliğine, yanaktan kılcal çatlamalar başlamış mı, balon var mı, patlak varmı vs dikkat etmek gerekir.
Benim fikrimi alacak olursan. Kış lastiği alacağım diyorsun ve normalde 185 taban lastik kullandığını söylüyorsun. Karda düşünecek olursak yüzey alanını genişletmen daha az basınç yapacağından zemine daha az yük uygular ve bu sana dezavantaj getirir. Bence ya 185 taban tak yada 175. Bildiğim kadarıyla genelde bir düşük taban kullanılır. Yanlışsam düzeltebilirsiniz.
cvplar için sağolun. tabanı inceltirsek yerle temas ed3en yere daha cok yük biner. arac yolda ufak bi buzlanmada kayar. geniş tutartak yere daha iyi yapısır. tabi performans azalır yakıt tüketimi artar. benim anladığım sonuc bu.
aracta orjinal 185/65/15 var ve bunlar yazlık lastikler. ufak değişimler ne kadar etkili olur bilmiyorum acıkcası. o yüzden fikir alayım dedim sizlerden
hmmm o zaman 185 olan daha mantıklı.
ikinci el ama 1000 km yapmamış. balon falan yok. dişlerde sağlam gibi.. tabi canlı canlı görmek lazım. fotolarda temiz görünüyor.
hmmm o zaman 185 olan daha mantıklı.
ikinci el ama 1000 km yapmamış. balon falan yok. dişlerde sağlam gibi.. tabi canlı canlı görmek lazım. fotolarda temiz görünüyor.
Daha geçen hafta bende aynı ebat orjinal lastiğim için biryerden bilgi aldım.
Orjinali 185X65X15 olan lastik için biraz kalınlaştırcam dedim ve bana 195X60X15 oluyor ve çokca taktım dedi. Bende neden 65 olmuyor dediğimde ön tekerlerde dönüşlerde sorun yok ama arkaya 3-4 kişi oturunca arka lastikler çamurluk içine hafif sürtüyor, 60' a indirince kurtarıyor dedi. Bende mantıklı buldum.
Siz ya orjinal 185X65X15 alın ya da 195X60X15 alın.