Acil lpg tavsiyesi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan mev_78
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
atiker opelde sorun yarattı diyorum ben...
ustası iyi olduktan sonra atikerde gayet iyi olabilir opellere... benim arabam stock bir araba olmamasına ve motorda bir sürü değişiklik olmasına rağmen atiker çok güzel oldu... yeterki işçilik ve bilgisayar ayarı düzgün yapılsın... zaten işçilik ve kalibrasyon kötü olduktan sonra istediğinizi takın verim alamazsınız...
 
bende taktırmayı düşünüyorum araştırma yaptım ve brc de karar kıldım... usta da önemli tabi.. ama marka da önemli.. benim aracım 2008 astra ve ben ona en iyisini layık görüyorum tabiki o da brc fiyat farkı önemli değil bende önemli olan uyum ve sorunsuz kullanım !
 
ayrıca adamlar servis lambasının yanmamasını garanti ediyor ve motoru delmeden işi bitiriyorlar yeni bir sistemmiş bu...
 
ayrıca adamlar servis lambasının yanmamasını garanti ediyor ve motoru delmeden işi bitiriyorlar yeni bir sistemmiş bu...
pipo yöntemi ile yapıyorlar... ama bu yöntem pek başarılı olamadı onun içinde yaygınlaşmadı.. başarılı olamamasındaki en önemli faktörde benzin enjektörlerinin yerini biraz geri alması ve bundan dolayı araç ilk benzinde çalıştığında çıkan problemler... bu uygulamayı yaptırmadan önce biraz daha araştırmanızı tavsiye ederim...brc tabikide çok başarılı bir marka ben atikeri daha ucuz ve türk malı diye seçmiştim...benim gördüğüm kadarıylada kablo ve borularda atiker ile kalite farkı yok asıl farkı enjektörlerinde... benim amacım tasarruf olup performans olmadığı için atikeri gönül rahatlıyla taktırdım performans istediğim zamanlarda benzinde kullanıyorum... lpgde güç kaybı kesinlikle oluyor en azından tork düşüşü yaşanıyor... lpg güç artırımı da yapılabilir tabi ama arabayı o kadar zengin çalıştırmanın ekonomik olarak çok fazla anlamı yok... ama ayara dikkat etmek lazım ekonomik olsun diye çok fazla fakire çekilmiş bir ayarın arabaya çok fazla zararı olur...

düzgün yapılmış bir ayarda servis lambası zaten yanmaz... servis lambası yanıyorsa karışımda bir sorun var demektir...
 
bu işde dünya lideri teleflex ve prins dir brc bile bazı kitlerinde prins enjektörü kullanıyor
prins hollanda malıdır bmw m6 nın dünyada tek resmi lpg kiti üreticisidir cehvrolet /corvett in avrupada onay verdiği tek lpg üreticisidir... bahsettiğim araçlarki ne kadar üst sınıf teknolojileri yüksek araçlar ve fabrikalar onay veriyor..

forumda arkadaşlarımız var prins kit takan çok da memnunlar.. ama fiyatıda bir o kadar tuzludur normal brc 1500 tl ise prins 2 bin dir..
 
atiker taktırmada ne taktırırsan taktır.yaklaşık 1 yıl önce taktırdım(fiyatı daha uygun diye) 1 yıldır bir sürü problemle karşılaştım.gerek arakdaş çevremden gerekse forumlardan takip ettim kadarıyla opelde çok sorun yaratıyor.en basitleri : Arabada tekleme ve bobin+buji değişimi,egr valfi arızası,arıza lambası yanması,boğaz kelebeği temizliği,stop etme vs.hepsini yaşadım.kolay gelsin.
 
atiker taktırmada ne taktırırsan taktır.yaklaşık 1 yıl önce taktırdım(fiyatı daha uygun diye) 1 yıldır bir sürü problemle karşılaştım.gerek arakdaş çevremden gerekse forumlardan takip ettim kadarıyla opelde çok sorun yaratıyor.en basitleri : Arabada tekleme ve bobin+buji değişimi,egr valfi arızası,arıza lambası yanması,boğaz kelebeği temizliği,stop etme vs.hepsini yaşadım.kolay gelsin.



bendede atiker var ama bu saydığın sorunları atiker değil tarafsız olmak gerekirse opelin sorunu
 
bendede atiker var ama bu saydığın sorunları atiker değil tarafsız olmak gerekirse opelin sorunu


bence bu yanlış yani her markanın motoru motor yapısı farklı ve markalara özel lpg kitleri var yada uyumlu..

şimdi dünya devi opelmi atikere ayak uydurucak yoksa atikermi şapkayı önüne koyup bu opellerde bizim sorunlarımız neler ona göre sistemlerimizde revizyon yapıp tamamen opel motorlarına uyumlu sorunsuz kit üretelim diyicek...
 
brc yi tavsiye ederim.seuqent 24 my-07 modeli opellere en uygun kit bildiğim kadarıyla.
 
bence bu yanlış yani her markanın motoru motor yapısı farklı ve markalara özel lpg kitleri var yada uyumlu..

şimdi dünya devi opelmi atikere ayak uydurucak yoksa atikermi şapkayı önüne koyup bu opellerde bizim sorunlarımız neler ona göre sistemlerimizde revizyon yapıp tamamen opel motorlarına uyumlu sorunsuz kit üretelim diyicek...
opelin ne kadar özel bir motoru varda revizyon yapacak merak ettim... arkadaşlar arabalarınızı o kadar büyütmeyin çok komplike motorları yok... atikerde adam gibi enjektör yok aslında valf mantığı ile çalışıyor açılıp kapanıyor sadece ama prins ve brcdeki enjektörler gerçek enjektör... ama tekrarlıyorum en önemli şey işçilik gerisi teferruat...
 
Geri
Üst