- Konuyu Başlatan
- #11
Ynt: Akaryakıt istasyonu şikayeti
adama illaki belli bir kitle gitmek mecburiyetince girineden çıkınca ilk benzinlik, adam buna güvenerek rahat.
PO'lar konusunda eklemeyi unuttum mutlaka işini dört dörtlük yapan istasyonlar var bu sadece PO içinde geçerli değil hakkını yemem.
ben izmir içerisindeki gittiğim farklı PO'larda yaşadım bu sıkıntıyı bence sistem baştan yanlış benim kişisel düşüncem 200 tl benzin alsam pompacı bana PO kartı sormayı unutsa ki insanlık hali dönüşü yok...anca kasaya gelip kredi kartı yada banka kartını çıkarınca insanın aklına geliyor.
dediğim gibi işini güzel yapan istasyonlar var ama karşıyaka shell'den inanılmaz rahatsızım.
bi örnek daha vereyim aynı istasyondan, yanlış hatırlamıyorsam bundan 2-3 ay önce yakıt aldım ve ödemek için içeriye gittim. sıramı bekledikten sonra ödemek için kartımı kasadaki personel aldı shell kartımıda yanında duran sürekli muhabbet eden bir adam aldı.
aracın hangi numarada olduğunu sormuşlardı bende söylemiştim, buarada depoyu fulletmiştim nekadar olduğunu bilmiyordum, shell kartı alan adam ile aramda geçen dialogu anlatayım.
shell1 : kredi kartınızı alabilirmiyim
ben : buyrun
shell1:kaç numara?
ben: 4 numara (hatırlamıyorum)
shell2: shell kartınızı ?
ben:buyrun
shell2: nekadar
ben: bilmiyorum nekadar olduğunu
shell2: nekadar koyduğunuzu bilmiyormusunuz yani?
ben: depoyu fullettim bilmiyorum nekadar tuttuğunu
shell2: ben nerden bilcem Gardeş senin nekadar benzin aldığını
ben: benmi bilicem nekadar olduğunu, 4 numarada olduğunu söyledikya
shell1: abi dur 1 sn burda bakılabiliniyor müşterinin nekadar aldığı (yandaki müdahale ediyor)
shell1: kusura bakmayın !
ben: önemli değil....
diğer shell kartı alan adam özür dilemeyi bırakın bide haklıymış gibi alla allaaa diyip duruyor üstüne bide Gardaş olduk adamla
adama illaki belli bir kitle gitmek mecburiyetince girineden çıkınca ilk benzinlik, adam buna güvenerek rahat.
PO'lar konusunda eklemeyi unuttum mutlaka işini dört dörtlük yapan istasyonlar var bu sadece PO içinde geçerli değil hakkını yemem.
ben izmir içerisindeki gittiğim farklı PO'larda yaşadım bu sıkıntıyı bence sistem baştan yanlış benim kişisel düşüncem 200 tl benzin alsam pompacı bana PO kartı sormayı unutsa ki insanlık hali dönüşü yok...anca kasaya gelip kredi kartı yada banka kartını çıkarınca insanın aklına geliyor.
dediğim gibi işini güzel yapan istasyonlar var ama karşıyaka shell'den inanılmaz rahatsızım.
bi örnek daha vereyim aynı istasyondan, yanlış hatırlamıyorsam bundan 2-3 ay önce yakıt aldım ve ödemek için içeriye gittim. sıramı bekledikten sonra ödemek için kartımı kasadaki personel aldı shell kartımıda yanında duran sürekli muhabbet eden bir adam aldı.
aracın hangi numarada olduğunu sormuşlardı bende söylemiştim, buarada depoyu fulletmiştim nekadar olduğunu bilmiyordum, shell kartı alan adam ile aramda geçen dialogu anlatayım.
shell1 : kredi kartınızı alabilirmiyim
ben : buyrun
shell1:kaç numara?
ben: 4 numara (hatırlamıyorum)
shell2: shell kartınızı ?
ben:buyrun
shell2: nekadar
ben: bilmiyorum nekadar olduğunu
shell2: nekadar koyduğunuzu bilmiyormusunuz yani?
ben: depoyu fullettim bilmiyorum nekadar tuttuğunu
shell2: ben nerden bilcem Gardeş senin nekadar benzin aldığını
ben: benmi bilicem nekadar olduğunu, 4 numarada olduğunu söyledikya
shell1: abi dur 1 sn burda bakılabiliniyor müşterinin nekadar aldığı (yandaki müdahale ediyor)
shell1: kusura bakmayın !
ben: önemli değil....
diğer shell kartı alan adam özür dilemeyi bırakın bide haklıymış gibi alla allaaa diyip duruyor üstüne bide Gardaş olduk adamla