Tüpün beyni ayrı zaten araç çalışınca olan şudur; tüpün beyni kontağı açınca devreye girer araba benzinde çalışır başlar ısınmaya sıcaklık 60 dereceye gelince tüp beyni enjektörleri devreye alır sonra onları düzenli çalıştırmaktan, şamandra açınca benzine geçirmekten başka işe yaramaz ki, başka işi kalmaz ne alaka yani 150 liralık tüp beyni koca arabanın ecusunu ateşleme beynini korumaya mı aldırtıyor. Tüpü tamamen kapatınca öyle çalıştırınca hiç işi kalmıyor Ecu ile zaten. Bana inandırıcı gelmedi
Kendini korumaya aldı olayına bayılıyorum bende araçlar extrem durum olmadan limp moduna yani koruma moduna geçmezler. Ya Motor yanacak kadar ısınacak ya Elektrik tesisatı yanacak ya boğaz kelebeği kilitlenecek ya komple motor yağı çekilecek ya bobin buji ölecek aracın öyle alacak kendini korumaya. Ki bu saydıklarımın yarısında araç çalışmaya devam eder sadece devri süratı kitler.