Ankara´ya Avrupa ödülü

metro konusunda bişey demiyorum metroya yapacağı yatırımları başka taraflara çekmeseydi şuan bitmişti bu arada akşam altıda yürümeyen köprülü kavşaklardan bahsediyosunda yürümese benim kızılaydan eryamana İstanbul daki gibi 2-3 saate gitmem gerekirdi eğer o trafikte kızılayın göbeğinden eryamana 25dk ya gidebiliyorsam(şayet yolda kaza falan yoksa) gayet başarılı demektir.O köprülü kavşaklar olmasaydıda ben görseydim ankaranın halini
valla ben bu aksam is cikisi kizilaydan yenimahalleye 1 saatte zor geldim.
 
mesela suların 45günde 1 okunup faturaların ikiye katlanmasıda büyük bi belediyecilik ürünü devam ankara bize hersey müstahak
 
Bu uydurma ödülün verildiği sözde vadi projesinin başlangıç tarihini biliyormusunuz??? İ.melih geldiği günden beri ancak 3. sünü açmayı başarabildi. kaç yılda dersiniz? tam 16 yılda. peki ne yaptı. yalandan göller, park bahçe düzenlemesi ve birsürü yandaşına verdiği usulsüz ihalelerle yapılmış binalar. bu işlerden kimler nasıl rantlar sağladı? bu evler kimlere satıldı? peki bu vadiden önce ordaki hak sahipleri veya arsa sahiplerinin elinden arsaları nasıl alındı? yerlerinden nasıl kovuldular? bunları biliyormusunuz? hayır bilmiyosunuz tabiki. bu yüzden kalkıp çanak çömlek ödüller veriliyor.

Size bir örnek vereyim. madem çok başarılı bir belediyecilik yapıldığını düşünenler için;
ben GOP da çalışıyorum, dikmende oturuyorum. Normal kullandığım güzergah evden; oran sitesi-turan güneş bulvarı- ziaürrahman caddesi-reşit galip caddesidir. toplam 10 km dir. dönüş; nenehatun caddesi-ziaürrahman caddesi-turan güneş bulvarı-oran sitesi-dikmendir. peki bu 10 km lik yolu kaç dakikada gitmeliyim sizce??? ben söyleyim yaz aylarında 15 dakikada gidiyorum, okullar açıldığından beri 40 dakika sürüyor. henüz kar yağmadı. havalar güzel gidiyor. ya yağdığında ne olur dersiniz?

Bu söz konusu güzergah sonradan yapıldığı için oldukca başarılı bir altyapısı vardır. Rahmetli Altınsoy başkanlığı döneminde proje edilmiş ve karayolları tarafından ihale edilip yaptırılmıştır. Bu İ.melih naaptı dersiniz? 3 şeritli yolu 2 şeride düşürdü ve şehir içinde lazımmış gibi emniyet şeridi uydurdu. trafik trt kavşağından yıldız karakoluna kadar kımıldamadan duruyor sabah ve akşamları. üstelik otobüs ve dolmuşların duraklarda durmaları için cep yapmaya bile tenezzül etmiyorlar. önünde bir otobüs durursa adamın yolcu indirme bindirme süresini beklemek zorunda kalıyosun.

Hadi diyelimki nüfus bu bölgelerde yopunlaştı altyapı yetmiyor. ee iyide belediyecilik dediğin şehir plancığı değilmidir? gerekeni yap ozaman. yolu genişlet, alt geçit yap hadi, olmadı üst geçit yap.....

Şimdi durun bu güzergahta panora alışveriş merkezini biliyorsunuzdur. park oran evleri yapılmakta. yaklaşık olarak 1800 konut var. yani ortalama her evde 3 kişi olsa 1800x3= 5400 kişi yapar. en az yarısında raba olsaki kesinlikle olur 2700 araç yapar. birde h.sonları bu alışveriş merkezine rağbetin arttığını düşünürsek tahminen 4000 civarında bişey yapar. + bu yolu kullanan diğer insanlarında 2500 kadar olduğunu varsayarsak 6500 araç yapar. nerden gidecek bu araçlar??? nasıl gidecekler??? bunun sorumlusu kim olacak???bu yol nasıl çalışacak allah aşkına?

Ben daha şimdiden evime gitmek için alternatif yol arıyorum çok beklediğim için. diğer eve dönerken alternatif yolum; Nenehatun caddesi-çankaya çaddesi-protokolyolu-farabi caddesi-güvenlik caddesi-dikmen polis evi kavşağı-dikmen caddesidir. sizce burdan kaç dakikada gidebiliyorum??? 45 dakikada hatta güvenlik caddesinin durumuna göre dahada uzayabiliyor. hadi buda olmadı yeni yollar aradım; protokolden farabiye dönmeyip düz devam ettim atatürk bulvarına, asonun önündeki kavşaktan sola dönüp güvenlik caddesinden hoşdereye kaçacak bir ara bulup ordan dikem caddesine çıktım. ancak bu güzergah diğerlerinden daha berbat neden derseniz kuğuluya yapılan alt geçit kilit zaten hadi ordan kurtuldun asonun önündeki kavşağın açılması sadece 20 dakika sürüyor. belliki uydurma altgeçitler hiçbir işe yaramamış.

Yani her fırsatta akay kavşağını savunan ve harcanan benzinin hesabını yapıp milli servet naraları atan İ.melih mesai saatleri çıışında veya girişinde buralarda harcadığımız yakıtlarıda hesapladımı?

Rant pazarına dönüştürdüğü vadi projeleri ve rekreasyon alanlarından faydalananların allah kitap nidalarıyla millete dağıttığı kömürün odunun makarnanın paralarının nerelerden geldiğini açıkladımı?

Hiçbirşeyi olmayan ve hiçbirgeliri olmayan oğlunun bir kulübün başkanlığına nasıl aday olduğunu ve bu işi nasıl yürüteceğini açıklayabildimi?

Arkadaşlar o kadar çok rezillikler varki anlatmak istediğim (bana göre) uzayıp gider. lütfen gözünüzde büyütüp abartmayın bu adamı. avrupa ödülü değil samanyolu galaksisinin en güzeli deselerde benim nazarımda beş para etmez. yazık paralarımıza. ne bir işaretle ne trafik düzeni nede asayiş var. ankara başkentlikten çok uzaklaşıyor. insanlar benliğini yitirip sinir küpü olmaya hızla devam ediyor. ve maalesef bunu hakettiğimiz için böyle yönetilmeye devam edeceğiz.
 
Sizce Sorunu Yalnızca Köprülü Kavşaklar mı Çözer...

Ankara' da tüm kavşaklar köprülü olsa yinede nafile. insanlarımızın büyük bir kısmı sadece kendini düşünüyor ve bir kısmıda şoförlük özürlü.

- Önünde kimse yokken düzenli frene basanlar,
- Konya Eskişehir vb. yolunda sol şeritte 40-50 ile gitmeye çalışıp arkadan sellektör yaptığınızda el kol hareketi yapanlar,
- Yeşil yandıktan sonra ısrarla hareket etmeyenler,
- Kalabalık cadde ve sokaklarda 1. vitesle ilerleyip arkalarına 8-10 arabayı takarak ellerinde kağıt, adres arayanlar,
- Pazar günü ise durum tam anlamıyla kangren oluyor, herkes arabaya doluşup biryerlere gezmeye gidiyor ama yola çıkmış olmalarına rağmen nereye gideceklerine bir türlü karar veremiyorlar.

Örnekleri çoğaltmak mümkün. Dikkat ederseniz sol şeritte dahi yolcu alan dolmuşları hatta halk otobüslerini, yolcuyu görür görmez direksiyonu üzerinize kıran taksileri ve sokak aralarında WRC pilotu gibi gazlayan ekmek arabalarını saymadım
 
Son düzenleme:
Sizce Sorunu Yalnızca Köprülü Kavşaklar mı Çözer...

valla ben bu aksam is cikisi kizilaydan yenimahalleye 1 saatte zor geldim.

Ankara' da tüm kavşaklar köprülü olsa yinede nafile. insanlarımızın büyük bir kısmı sadece kendini düşünüyor ve bir kısmıda şoförlük özürlü.

- Önünde kimse yokken düzenli frene basanlar,
- Konya Eskişehir vb. yolunda sol şeritte 40-50 ile gitmeye çalışıp arkadan sellektör yaptığınızda el kol hareketi yapanlar,
- Yeşil yandıktan sonra ısrarla hareket etmeyenler,
- Kalabalık cadde ve sokaklarda 1. vitesle ilerleyip arkalarına 8-10 arabayı takarak ellerinde kağıt, adres arayanlar,
- Pazar günü ise durum tam anlamıyla kangren oluyor, herkes arabaya doluşup biryerlere gezmeye gidiyor ama yola çikmış olmalarına rağmen nereye gideceklerine bir türlü karar veremiyorlar.

Örnekleri çoğaltmak mümkün. Dikkat ederseniz sol şeritte dahi yolcu alan dolmuşları hatta halk otobüslerini, yolcuyu görür görmez direksiyonu üzerinize kıran taksileri ve sokak aralarında WRC pilotu gibi gazlayan ekmek arabalarını saymadım
 
mesela suların 45günde 1 okunup faturaların ikiye katlanmasıda büyük bi belediyecilik ürünü devam ankara bize hersey müstahak

Ankara mı orası yoksa farklı bi şehirden mi bahsediyoruz Çağatay elimde şuan su faturası var
ilk okuma tarihi:19/08/2009
son okuma tarihi:18/09/2009
takvime vurunca arada tam tamına 31 gün var
 
Ankara' da tüm kavşaklar köprülü olsa yinede nafile. insanlarımızın büyük bir kısmı sadece kendini düşünüyor ve bir kısmıda şoförlük özürlü.

- Önünde kimse yokken düzenli frene basanlar,
- Konya Eskişehir vb. yolunda sol şeritte 40-50 ile gitmeye çalışıp arkadan sellektör yaptığınızda el kol hareketi yapanlar,
- Yeşil yandıktan sonra ısrarla hareket etmeyenler,
- Kalabalık cadde ve sokaklarda 1. vitesle ilerleyip arkalarına 8-10 arabayı takarak ellerinde kağıt, adres arayanlar,
- Pazar günü ise durum tam anlamıyla kangren oluyor, herkes arabaya doluşup biryerlere gezmeye gidiyor ama yola çıkmış olmalarına rağmen nereye gideceklerine bir türlü karar veremiyorlar.

Örnekleri çoğaltmak mümkün. Dikkat ederseniz sol şeritte dahi yolcu alan dolmuşları hatta halk otobüslerini, yolcuyu görür görmez direksiyonu üzerinize kıran taksileri ve sokak aralarında WRC pilotu gibi gazlayan ekmek arabalarını saymadım

Buna tamamen katılıyorum özellikle iş çıkışı saatlerinde gidenler görüyordur yenimahalle köprüsünden gimat kavşağına kadar çoğu zaman en sağ serit bomboş neredeyse çift kale maç yapılabilecek kadar boş
 
seçim den iki ay önceki faturalara bi bakı ver canım eve gidince taratır burayada koyarım zaten bu olay gün yüzüne çıkınca düzeltildi merak etme hayır bu körü körüne fanatikliğinin sebebi ne anlamadım yani
 
seçim den iki ay önceki faturalara bi bakı ver canım eve gidince taratır burayada koyarım zaten bu olay gün yüzüne çıkınca düzeltildi merak etme hayır bu körü körüne fanatikliğinin sebebi ne anlamadım yani

işte en büyük sorun hopp şimdi Melih Gökçek fanı mı olduk bu bakış açısını değiştirmen gerek sigara yasağınıda destekleyince Akp yandaşımı oluyorum bu arada dikkatini çekiyorum olay hala devam ediyormuş gibi yazmışsın yukarıda

mesela suların 45günde 1 okunup faturaların ikiye katlanmasıda büyük bi belediyecilik ürünü devam ankara bize hersey müstahak
 
Son düzenleme:
sel gelebilir üst katlara komsularınıza kaçın:D sular kesilcek sehir dısına tatile gidin :)) ya bırakın bumudur belediyecilik ha sen budur diyosan ne mutlusana bak 5 sene daha berabersiniz baskanınızla mis gibi takılın artık 5 sene sonra araba sayısı iki kat daha arttığında çift katlı köprülü kavsak yapar zaten ozamana kadar ankaranın yarısı MELİH BASKANINIZLA SAYGI DEĞER OĞLU AHMET BEYİN olur biter neolcak ikide park yapar belediyeci olur mis gibi 23 nisandada yolu kapatır iki tane abidik kubidik kukla geçirir bes on top bes onda bebek dağıtır kış gelir herkeze kömürünü dağıtır mis gibi olur yasasın MELİH GÖKÇEKKKK
 
Son düzenleme:
Geri
Üst