Evet arkadaşlar kullana kullana sorunun kaynağını bulduk.
Öncelikle yapılan kontrollerde şanzıman, beyin, robot vs buralarda problem çıkmadı.
Şarj dinamosu alternatör vs buralarda da sorun çıkmadı.
Daha sonra araçta kaçak olmasından şüphelendik özellikle multimedyadan çünkü orjinalde değil. Ancak araçta elektrik kaçağıda yoktu.
Bu arada akü sürekli bitiyordu ve tamamen şans eseri alarmın kendi kendine aktif olduğu ve sadece ön sinyallaerin yandığını fark ettik (araç kapalıyken)
Şöyle ki alarm anahtarı olmadığı için zaten kullanamıyordum sadece caydırıcı olsun diye görsel olarak kullanıyordum ve alarmın (devreye girmediği halde) nasıl olduysa araç kullnılmadığı sürede devreye girip aküyü bitiriyormuş.
Alarmı söktürdüm. Ve akü bittiği için dışarda şarj ettirdim. Bu süreçte geçici yedek akü verdiler. Yine 60lık. 10 gün kadar bu aküyü kullandım. Özellikle bi gün aracı kullandım 2 gün dokunmadım. Aküde zayıflama olacak mı veya aynı sıkıntıyı yaşatacak mı diye.
Ancak bu süreçte bırakın sorun çıkartmayı araç uzun zamandır olmadığu kadar randımanlı ve güçlü çalışıp yol alıyordu.
Daha sonra kendi akümü tekrardan taktırıp akü den mi yoksa alarmdan mı diye son denemeye geçecektik ama akü de arıza olduğunu söyledi eleltrikçi.
Akü garantide değişimini yaptırıcsm yetkili serviste ancak bir şehir dışı işim olduğu için bekletiyorum şuanlık. Risk almamak için.
Kısacası tüm olay alarm ve aküden kaynaklı çıktı.