ANTALYA ANTOTO OPEL SERVİSİNE GİDERKEN İKİ DEFA DÜŞÜNÜN!

Ynt: ANTALYA ANTOTO OPEL SERVİSİNE GİDERKEN İKİ DEFA DÜŞÜNÜN!

Tolga KARACA link' Alıntı:
Aynen. Hadi biz 3-5 anlıyoruz da sesimiz çıkıyor, anlamayan arabasını kullanmayan birçok kişi kaz gibi yolunuyor.


İşte öyle bir anlayış olacak ki firmada, herkese eşit tavır, hizmet. Sırf bu yüzden Toyota nın bende kredisi var, kusursuz olmasa da memnuniyet için oldukca çalışıyordu gördüğüm servisleri.

İnsanı Toyota sahibi yaparsın  005hihih
 
Ynt: ANTALYA ANTOTO OPEL SERVİSİNE GİDERKEN İKİ DEFA DÜŞÜNÜN!

strongyucel link' Alıntı:
Bu işler sıkıntı aslında. Ben her bakımını y.serviste yaptıracağım. En azından koz olur elimizde. Neticede kaliperdir manifoldtur su yok uyarısıdır bunun gibi şeyler fabrikanın zırvalıkları. Az kullanan adamın suçu ne?        hocam elimizde ne yazıkki koz olmuyor adamlar kendi yaptıkları hatayı bile kabul etmezken aracınızda çıkan garantili sorunları bile kullanıcı hatası olarak göstermeye çalışıyor                                                                                                                                                                                     


Haklısınız ama elinizde kapı gibi bakım faturaları ve işlenmiş servis bakım kitapçığı olunca sağlam uğraşırsınız. İlk başta hep yapılan gibi yok mok derler ama biraz debelenme ile fabrikanın hatasını gidermek zorunda kalırlar. Yanılmıyorsam Toyata 98 2000 model araçlarını geri çağırdı bir aksaklığı telafi için. ֜stünden kaç yıl geçmiş adam hatasını düzeltme peşinde. O kadar da başına buyruk değil bu işler.
 
Ynt: ANTALYA ANTOTO OPEL SERVİSİNE GİDERKEN İKİ DEFA DÜŞÜNÜN!

eketen link' Alıntı:
İnsanı Toyota sahibi yaparsın  005hihih

Olabilir; yeni Auris in iç mekan ve yürüyen aksam kalitesi artmış örneğin yani aslında isterlerse yaparlar ama içine ruh katmakta zorlanıyorlar, bize de bu yüzden çekici gelmiyor zaten.
 
Ynt: ANTALYA ANTOTO OPEL SERVİSİNE GİDERKEN İKİ DEFA DÜŞÜNÜN!

general_Pray
Tolga KARACA link' Alıntı:
İşte öyle bir anlayış olacak ki firmada, herkese eşit tavır, hizmet. Sırf bu yüzden Toyota nın bende kredisi var, kusursuz olmasa da memnuniyet için oldukca çalışıyordu gördüğüm servisleri.

Katılıyorum toyotanın servisi 10 numara kimse bilmişlik yapmıyor ve sonuna kadar dinleyip çözüm bulmaya çalışıyor ve ellerinden gelen ilgiyî gösteriyorlar.
 
Geri
Üst