arabam yeterince yere tutunmuyor sanki...

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan kustooo
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
bence sorun orta sınıf bı aıle arabaasından sportıf bı karakter beklemenızden kaynaklanıyor.bence surus tarzınızı aracınıza gore ayarlayın.rotbalansta sıze ıstenılen seylerı vermeyecek yanı beklentınızı karsılamayacak.bozuk ve kasıslı yollarda her araba mercedes bmw dahıl cok asıldıgınız taktırde vırajın dısına dogru atar.
yay soyle bı averaj saglayabılır aracı alcaltarak agırlık merkezını yere dogru yaklastırdıgından bı nebze rahatlatabılır ama kesın cozum degıl.
mercedeslerde aynı bızım bındıgımız opeller gıbı farklı parcaları yok kanat fılan gıbı seyler uyudrmadır ınanmayın...
mercedesin arka suspansıyonu görmen guvenmene yeterli olacaktır... tabıkı astra g mercedesten zayıf kalır
 
eskiden mercedeslerin arkasından giderken arka tekerlerin dışa doğru açıldığını görürdüm. Sonradan onlarda grand lüx özelliğinin olduğunu öğrendim. Bu şekilde yere tutunma daha iyi oluyormuş.
 
mercedesin arka suspansıyonu görmen guvenmene yeterli olacaktır... tabıkı astra g mercedesten zayıf kalır

ben mercedeste calısıyorum...ınanın sızden fazla olmasada mercedesın parcalarını ııı bılırım.
astra ıle mercedes tabıkı karsılastırlamaz.siz aracın hakımıyetını elınızde tutamadıktan sonra hıc bı arabanın teknık ozellıklerı sızı kurtaramaz kı bu ornekler hergun defalarca kez karsıma gelıyor.yanı sızın mercedese guvenmenız bırseyı degıstırmıyor aksıne negatıf olarak karsınıza cıkıyor.yaparım ederım savrulmam gecerım deyıp supermenlık yapmanın sonunda mercedes bıle sızı kurtarmıyor.
benım o cumleden kastım temel sıstemler aynı tabıkı farklı uygulamalar vardır ama kanatmıs yok marspıylemıs bunlar uydurmadır...mercedesle opelın hıtap ettıgı kesımlerden tutun fıyatlarına kadar farklı segmentlerdedır.markalar arasındakı kalıte farkıda bundan dogar.
 
Son düzenleme:
bahsedildiği gibi rot balans kısacası düzen kontrolü yapılabilir, ancak yine de isteklere cevap vermiyorsa aklıma gelen ;

koni vb... ayarlanabilen amortisör kiti olur. Aracı deneye deneye en uygun tarzı kendiniz bulursunuz (silver üye olmuşuz bu arada 2 senede :) )
 
aman kardes ihmal etme. ben bir kez bu yuzden olumden dondum. arabanın arka tarafi savruldu ki ne savruldu....
 
yay At duzelir 545 lira :D

nası yaaa ben ikinci el yayı temiz durumda kırığı çatlağı bulunmayan fk marka 35mm yayı 160a aldım.60a da taktırdım.orjinalleri de 60a çıkmacıya bıraktım.0ı da eibach marka 50mm yayı 300lira die fiyat almıştım yane.işçilik harici.lastiklerden de kaynaklanıyor olabilir.benm lastikler bitmiş halde.onun da yay takana kadar yol tutuşu rezildi şimdi braz daha iyi.astralar çok yüksek...
 
evet astralar bayaa yuksek ama şehir şartlarında ii oluyo. arabayı hala rot balansa sokamadım. şehir dışında stajdayım ve arabamdan uzaktayım. bi gitsem rota girip size de sonuçları bildircem. ben de merak ediyorum :)
 
arkadaşlar benim arabamda astra g ve zannediyorum aynı sorun araba kasislerde zıp zıp zıplıyor yerinde duramıyor sert girince kasislere önler küt diye vuruyor arkada oturanlar bu nasıl araba beşik gibi sallanıyor diyor diğer arabalar gibi sertlik yok uzun yolda köprü girişlerinde felan sallanıyorda sallanıyor ayakları yerden kesilecek gibi oluyor bazen bilmeden girdiğimde eyvah diyorum ama iş işten geçiyor özellikle önü yere vuracak gibi oluyor astralar hepmi böyle yoksa benimkimi buna nasıl çözüm bulabilirim bir yardımcı olursanız memnun olurum.
 
Geri
Üst