Arabamin Beygirini Ve Torkunu Nasil Arttirabilirim...

emrekoc1978

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
762
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
Siteyi ziyaret et
Merhaba Arkadaşlar..

Aracım 2.0 cdx.
yanılmıyorsam 136 beygir olması lazım.

az önce tork ile ilgili açılan konuyu okudum.aracımın gücünü ve torkunu nasıl arttırabilirim. Neler yapılabilir ve lastikler ne olmalıdır.? mesela 250 beygir filan olur mu? turbo taktırmak yeterli olur mu?
 
250 imkansız yada şöyle diyim o tarz bi modifiyeden sonra aracın bütün aksamlarını değiştirmeniz gerekir
bide bütçe belirtmemişsiniz ne kadar para o kadar beygir:D
ufak bütçe ile hava filtresi ,chip tuning,kat iptali+son susturucu,headers,vs işlemler yaparsınız hepsi toplamda 160hp civarı yapar tahminim
bütçe fazla diyorsanız o zaman takın büyüğünden bi turbo +nos:D bu işin sınırı yok ama araca böyle bi yükleme yaparsanız bütün yürüyen aksamıda elden geçirmeniz gerekir (altyapı yetersiz):good:
 
250 imkansız yada şöyle diyim o tarz bi modifiyeden sonra aracın bütün aksamlarını değiştirmeniz gerekir
bide bütçe belirtmemişsiniz ne kadar para o kadar beygir:D
ufak bütçe ile hava filtresi ,chip tuning,kat iptali+son susturucu,headers,vs işlemler yaparsınız hepsi toplamda 160hp civarı yapar tahminim
bütçe fazla diyorsanız o zaman takın büyüğünden bi turbo +nos:D bu işin sınırı yok ama araca böyle bi yükleme yaparsanız bütün yürüyen aksamıda elden geçirmeniz gerekir (altyapı yetersiz):good:

3000-4000 ytl yi gözden çıkarabilirim... Peki ne yapmak gerekir.
 
sadece turbo yeterli mi ki... benzin tüketimi nasıl olur acaba..
veya şöyle sorayım diyelim 136 beygir bu 170 beygire çıkarsa bariz bir fark oluşacak mı?
 
bence fazla psi basmadan ufak capta bi turbo sürücüye çok büyük bi fark verebilir

pistonları değiştirmeye gerek kalmaz bir kaç ayar ile küçük bir turbo :)

turboda gercek verimi almak için çook değişim lazım motor içinde (yüksek basınclı büyük turbolar)

turbo olmassa o fiyta dereceli egzantrik chip kasnak seti filtre kiti headers egsoz170 i zor gecer bence

küçük bi turbo 180hp + iyide bi tork alınabilr tabi son sözü sitemizin yıldızlar kadrosu söyleyecektir
 
bence fazla psi basmadan ufak capta bi turbo sürücüye çok büyük bi fark verebilir

pistonları değiştirmeye gerek kalmaz bir kaç ayar ile küçük bir turbo :)

turboda gercek verimi almak için çook değişim lazım motor içinde (yüksek basınclı büyük turbolar)

turbo olmassa o fiyta dereceli egzantrik chip kasnak seti filtre kiti headers egsoz170 i zor gecer bence

küçük bi turbo 180hp + iyide bi tork alınabilr tabi son sözü sitemizin yıldızlar kadrosu söyleyecektir

aklında bir turbo markası ve modeli var mı? bir de sitedeki bu işle ilgili arkadaşlarım bakalım ne diyecekler..
 
250 beygiri hangi yolda hangi amaçla kullanacaksın ki. gerçi denizli girişteki yol süper ama bence aracın performansı iyidir. oynamana değmez diye düşünüyorum.
 
250 beygiri hangi yolda hangi amaçla kullanacaksın ki. gerçi denizli girişteki yol süper ama bence aracın performansı iyidir. oynamana değmez diye düşünüyorum.

kardeşim doğrusun yol yok ama ben sık şehir dışları yapıyorum. Canım sıkıldı mı özellikle cumartesi akşamları bir yerlere gidiyorum.. O yüzden uzun yolda iyi olur dedim.. Bir de buluşmaya nasip olurda katıldığımda yarışmak isterim...
 
bence turbo yapsa ama psi basıcagı ıcın pıston kolların ve emme manıfoldu egzos manıfoldunun deyısmesı lazım ve ona gore enjektorler vs uzun hıkaye ama dusunuyorsuan yaptır en azından 2 l turbo makınan olur bastınmı gıdersın
 
bence turbo yapsa ama psi basıcagı ıcın pıston kolların ve emme manıfoldu egzos manıfoldunun deyısmesı lazım ve ona gore enjektorler vs uzun hıkaye ama dusunuyorsuan yaptır en azından 2 l turbo makınan olur bastınmı gıdersın

Valla içimi kararttın... Fabrika çıkışı turbo mesela18t bunları da bu kadar işlem yapılıyormu acaba.. küçük bir turbo taksak olur gibime geliyor...
 
Geri
Üst