Bunu anlamanın üç yolu var,
1-Pahalı yöntem, OPEL servisinde aracını robota sokuyorlar, referans noktalardan ölçümler alıp milimetrik olarak sana söylüyorlar, 600-700 TL minimum vereceğin para, 1500TL ye kadar da isteyebilirler
2- dört tekerden birden ölçüm alan rot ölçüm cihaları var, bütün tekerlerin birbirlerine olan poziyonlarına bakarak sana ileride geri olan, kamber açısı çok yüksek ya da çok düşük olan tekerleri söylüyor, ilk yöntem kadar olmasa da sana aracının ciddi kazalı olup olmadığı hakkında kesin fikir verir. 15Türk Lirasına kafan rahat eder
3- İlk yöntemi istiyorum fakat çok param yok diyorsan 200-300 Tl'ye şaşmaz sanayyinde şase robotu olan bir kaportacıda baktırabilirsin, dikkat edersen son çare olarak bunu yazdım