Kesinlikle hocam, marka imajının yarısı memnuniyetse yarısı pazarlama.Markaya sahip çıkabilmekte çok önemli. Doğuş grubu kesinlikle WW grubuna sahip çıktı ve çok iyi pazarladı ancak Opel Türkiye yıllarca işi kendisi götürmeye çalışarak bazı hatalar yaptı. Bakınız...
"Opel 1999’dan bu yana ilk kez, General Motors’tan Fransız PSA Grubu’na geçince kar etmeye başladı. PSA’nın yıllık mali sonuçlarına göre, 2018’in ilk yarısında Vauxhall ve Opel 502 milyon Euro işletme karına ulaştı. Marka General Motors bünyesinde son yılı olan 2016’da 257 milyon dolar zarardaydı. "
Hesabın diğer tarafı ise, Opel hem marka imajı ve pazarlamada, hem mekanikte daha başarılı olsaydı muhtemelen benim bugünkü bütçeme uygun olmayacaktı [emoji23][emoji23]
BLL-L21 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi