- Katılım
- 6 Tem 2010
- Mesajlar
- 149
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 44
Merhaba ;
%10 fakir derken neye göre ve hangi noktalarda %10 fakir.Bir aracın bir çok noktada LFT değeri vardır.Sizin gördüğünüz rolantideki %10 hata oranı peki diğer enjeksiyon sürelerindeki hata oranını nasıl görüyorsunuz? Bu noktalardaki LFT değerleri ne ? Bunları yola çıkmadan göremezsiniz.Ayrıca sonuçta daha iyi bir lpg kalibrasyon imkanı varken %10 luk hata oranı bana göre kabul edilir bir hata oranı değil ama başkasına göre ayarın yeterli olabilir.
%10 fakir derken neye göre ve hangi noktalarda %10 fakir.Bir aracın bir çok noktada LFT değeri vardır.Sizin gördüğünüz rolantideki %10 hata oranı peki diğer enjeksiyon sürelerindeki hata oranını nasıl görüyorsunuz? Bu noktalardaki LFT değerleri ne ? Bunları yola çıkmadan göremezsiniz.Ayrıca sonuçta daha iyi bir lpg kalibrasyon imkanı varken %10 luk hata oranı bana göre kabul edilir bir hata oranı değil ama başkasına göre ayarın yeterli olabilir.
Cok tesekkur ederim. Cok guzel yazmissiniz. 1993 model katalitik ceviricisiz Ford Sierra ile Valtek enjektor kulllandik, tatmin ediyor, ama 2000 model Opel Astra X14XE de kullandigimiz Matrix enjektor daha sessiz ve daha performansli. Ikisi de Baykan sistemdeki Tamona LPG ECU kullaniyor. Kalibrasyon rolantide yapiliyor. Tek uzuldugum nokta ustasinin israrla aluminum manifoldu sokmeden arabanin ustunde delmesi idi. Ford Sierranin motorunun ayar bozukluguna daha cok dayanacagini dusunuyorum, hem bu motor enjeksiyon sistemi kadar ince ayar yapmayan karburator ile de satilmis. Opel Astra 2000 X14XE 'e LFT/SFT degerlerine baktim. Opcom cihazi ile %10 fakir oldugunu fark ettim (enjeksiyon sureleri BLM, INT %10 uzuyor). Bu durumda acik dongude benzin zenginlestirmesini de %10 fakir kopyaliyor demektir. Benzin zenginlestirmesi normalde %20 olacagi icin, ondan %10 fakir olmasi, kapali donguye gore %10 zenginlestirmeye tekabul ediyor. LPG sistemlerinde acik dongude %10 zenginlestirmenin yapilmasi gerekiyorsa, sizin BRC Plug and Drive daki gibi acik dongu ayari ayri yapilamasa da ayarlarin yeterli oldugunu gostermez mi? Su aralar, 1995 model Range Rover 4.6 cevirim dusunuyorum. Baykan marka dusunuyorum (Valtek veya Matrix ile), ama ustasi manifoldu arabanin ustunde deliyor. Bir baska usta, manifoldu sokup araba disinda delecek, ama Atiker takiyor. Bu araba icin maalesef BRC benim butcemin cok ustunde. Siz ne tavsiye edersiniz?