Astra F Kullanıcıları Buraya

burak ustanın yanlışı var
beyindeki ayarlar hangi oktana göre yapıldıysa o dur ideal olan
ateşleme zamanı içerdeki yakıtın alev alma sıcaklığı ile ilişkili, oktan sayısı değişince bu da değişiyo
zarar verecek kadar bi fark yok, olumlu bi katkısı da var diyemeyiz, olumlu diyenler genelde psikolojik etkiden öyle der.;)
 
Son düzenleme:
Yanliz bujilerin yanar söyleyim ZATEN Bİ BAK ÇALISTIKTAN SONRA KIPKIRMIZI OLMUSLARDIR 97 BİZE GÖRE DEEL
 
10072.jpg


Hakan abi usta zaten 98 oktanı sölemiştir ;) Kullanma kılavuzundada zaten belirtilmiş 98 oktan kullanmanın bir zararı olmayacağı kanısındayım :)
http://img37.imageshack.us/img37/1644/10072.jpg
 
+ yönde etkisi olur eğer bişey olsada :) Ustama sorduğum kaç oktan kullanmam araç için idealdir dediğimde ne kadar oktan sayısı fazlaysa o kadar iyidir dedi ;)

Burak bunu söyliyenin usta olduğuna emin misin ? :) benim bu oktan konusuyla ilgili şu ana kadar okuduğum yazılarda fabrikanın araç için uygun gördüğü oktan miktarının kullanılması gerektiği yazıyordu .
Bu konuda kesin bir bilgisi olan varsa bilgilendirsin lütfen bende merak ettim şimdi
95-98 - 100 oktan benzinle çalışan ( fabrikanın istediği ) motorlardaki fark nedir sıkıştırma oranı fln mı ?
Zararı varsa fazla oktanın ne gibi zararlara neden olabilir ?
Ayrıca yüksek performans yakıtlarının güçlü motora sahip araçlarda daha fazla fark yarattığını biliyorum yabancı bir tv programında testini izlemiştim ( fifth gear ) renault clio , golf gtı , subaru impreza sti sırayla denemişlerdi . Normal benzine göre clioda bir değişiklik yokken impreza 10hp fazla vermişti dynoda yanlış hatırlamıyorsam
 
Son düzenleme:
Geri
Üst