Astra far

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan radagast
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Hocam garantisi devam eden mal arıza yaptığında hiç bir ücret talep edilmeden , başvurudan itibaren 15 gün sürede tamamlanıp verilir şayey 15 günü aşarsa tamir süresi size ikame araç vermek zorundalar, tüketici kanunu bunu emrediyor.siz opele bakarsanız utanmasalar servise girdiğimizde soluduğumuz havaya da fatura kesmk isteyeckler. Aynı durumda bn olsam izmiri ayağa kaldırop o fara beş kuruş vermeden değiştiririm çünkü yasal olarak garanti devm ediyor bu garanti burda geçwrli olmayacak ta nerde olacak.siz bm uğraşmam dersenz eğer 3 bn küsüre kadar yapılan ödemelrin itirazı faturanz ile birlikte bağlı olduğunuz ilçenin kaymakmlğnda bulunan hakem heyetine başvurun paranız 15 günde cebininizde.başvuru ücreti fln yok.
Tabiki bnimkisi bir öneri,
 
Bugün öğlende, servisi arayıp değiştirin farı demiştim, 22.06.2018 08:30 da gelin değiştirelim dediler, ücreti ödeyeceğiz artık :(
Faturasını alın ve ne yazmışlar dikkatlice okuyun..Sonra Emre beyin dediği gibi Tüketici mahkemesine başvurun...Monte ettikleri bir ürünün kısa bir süre sonra tekrar arıza yapması ve bunun ücretinin istenmesi saçmalık..Burda kullanıcı hatası olacakki ücret talep etsinler...Harbiden saçmalamışlar...
 
Servis kronik arıza yok demiş ama neye göre öyle demiş, kaç aracın kaçında olursa kronik oluyor, ayrıca müşteri istatistikleri bilemez ki, kronik olan arızaya kronik arıza değil diyebilirler, Bence yazılımsal bir arıza var, software yükleme denenebilir.Ara sıra benim araçta da afl far yükseklik arızası veriyor, kontağı çıkar tak düzeliyor,
 
Geri
Üst