Astra g 1.4 düşük devirlerde silkeleme

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan madman
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
egr fişini çektim ama bir değişiklik olmadı, demekki baskı balata sıkıntılı...
 
bu silkeleme için bir ara yetkili servise gideceğim, servise uğramadan yeniden bir danışayım dedim, aslında baskı balatanın bitik olma ihtimali çok düşük, mesela yokuş çıkarken gayet rahat çıkıyorum, motorda ateşlemede yada sensörlerde bir problem yok gözüktüğü kadarı ile, ben mekanik bir sorundan şüpheleniyorum, ilk şüphelendiğim şanzıman takozu yada motor kulakları, bu takozlardan nerelerde kaç tane var bilen varmı? ve değişimi zahmetli bir işmi? ikinci olarak debriyaj hidrolğinde problem olabilir, hidrolik itici kaçırma yapıyor olabilir mi? yada bu hidrolik sistemde yağ basınç-seviye sorunları olabilir mi?
 
aynı sorun benim aracta da var. astra g lerde bildiğim kadarıyla 4 tane takoz var. ben motorun ön tarafındaki ve akünün altındakını değiştirdim az bişey kesti. ama form sitelerinden anladığım kadarıyla şanjıman tarafındaki takoz esas sarsıntıyı oluşturanmış. ama değiştirme fırsatım olmadı. bende baskı balatadan şüpheleniyorum lakin kaçırma yok sadece debriyaj yukarıda kavrıyor. benzin ve gaz filitreleri, bobin, buji (çift tırnak) değişti. boğaz kelebeği temizlendi, egr körlendi ama halen tekleme devam ediyor. aslında esas konu şu, kiminin arabasında bujiden kaynaklanıyor kimisinde boğaz kelebeği, kimiside bobin vs vs... velhasıl herkesin derdi başka çözümü başka. bakalım sizde ve bende nasıl düzelecek. takipteyim.
 
Geri
Üst