merhaba arkadaşlar;
özellikle elektrikten anlayan arkadaşlardan yardım istiyorum.
aracım akü ( 72 A mutlu) ve şarj dinamosu yeni değişti araç çalışırken 14.5 Volt , stop halinde 12 Volt ölçmekteyim. boşta kapılar kilitli iken aracın çektiği akım : 0,075 Amper .
ancak geçen gün 4 saat içinde aracım şarjı bitmiş. akü full dü.
ertesi gün yaptığım ölçümde boşta çekilen akım çok yüksekti ölçemedi ölçü aleti fakat kontak aç kapa yaptım bir kaç kere ve düzeldi çekilen akım tekrar 0,075 Ampere düştü.
aracın aküsü geçen ay 2 kere yine aynı şekilde bir günde bitmişti sıfır olmuştu. tekrar tekrar şarj oldu akü...
bu kaçağı nasıl bulabilirim. hangi sigortaları sökerek anlayabilirim. resimdeki sigorta kutusunda sırasına göre bir yer varmı.
kaçak neden devamlı olmuyorda bazı günler oluyo?
araçta LPG var.
ayrıca şarj dinamosu takılırken aküye direk + ve - kutupları kalın kablo ile bağlandı şarj dinamosu ve akü arasında.
yardımcı olacaklara şimdiden çok teşekkür ediyorum.
özellikle elektrikten anlayan arkadaşlardan yardım istiyorum.
aracım akü ( 72 A mutlu) ve şarj dinamosu yeni değişti araç çalışırken 14.5 Volt , stop halinde 12 Volt ölçmekteyim. boşta kapılar kilitli iken aracın çektiği akım : 0,075 Amper .
ancak geçen gün 4 saat içinde aracım şarjı bitmiş. akü full dü.
ertesi gün yaptığım ölçümde boşta çekilen akım çok yüksekti ölçemedi ölçü aleti fakat kontak aç kapa yaptım bir kaç kere ve düzeldi çekilen akım tekrar 0,075 Ampere düştü.
aracın aküsü geçen ay 2 kere yine aynı şekilde bir günde bitmişti sıfır olmuştu. tekrar tekrar şarj oldu akü...
bu kaçağı nasıl bulabilirim. hangi sigortaları sökerek anlayabilirim. resimdeki sigorta kutusunda sırasına göre bir yer varmı.
kaçak neden devamlı olmuyorda bazı günler oluyo?
araçta LPG var.
ayrıca şarj dinamosu takılırken aküye direk + ve - kutupları kalın kablo ile bağlandı şarj dinamosu ve akü arasında.
yardımcı olacaklara şimdiden çok teşekkür ediyorum.
Son düzenleme: