Cengiz bey iyi günler benim de 2005 opel astra classic arabam var maalesef crusie control için tesisat yok. Aracım Z motor. opelim netten yaptığınız çalışmaları izledim ve okudum ve takdir ettim. Yanlız benim anlamadığım konu elektronik devrelerde data olarak max. 5 volt kullanılır Ethem Bozkurt arladaşımız ecu dan gelen kabloları butonlardan sonra +12 volt olan sigortaya vermiş. bunun ecu ya zarar verbileceğinden korkuyorum . bu sebeble tesisatı çekmedim. Radyo butonlarını kullanacağım için kolu değiştirmiyorum. ECU dan X120 soketine tesisat var X120 den sonra çekilmemiş. Anladığım kadarıyla X120 soketinin 20 nolu uç clutch switch in bir ayağına 10,11,12 sinyal koluna gidecek ve sinyal kolunda 4.uç clutch switch in diğer uıcuyla birleşip f38 12V sigortaya bağlanacak. ben bundan korkuyorum 12 volt direct ECU ya gidecek.
Sizden şunu öğrenmek istiyorum X120 soketinden çıkan 10,11,12 nolu uçlar hangisi I hangisi R hangisi O ve clutch switch in diğer kablosu ile diğerlerinin kablosu Astra G için bağlantısı + 12V olarak mı yaptınız. Şimdiden teşekkürler.
Sizden şunu öğrenmek istiyorum X120 soketinden çıkan 10,11,12 nolu uçlar hangisi I hangisi R hangisi O ve clutch switch in diğer kablosu ile diğerlerinin kablosu Astra G için bağlantısı + 12V olarak mı yaptınız. Şimdiden teşekkürler.