► ASTRA G CRUİSE CONTROL Montaj (Resimli Anlatım)

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan MOKIA
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Cengiz bey iyi günler benim de 2005 opel astra classic arabam var maalesef crusie control için tesisat yok. Aracım Z motor. opelim netten yaptığınız çalışmaları izledim ve okudum ve takdir ettim. Yanlız benim anlamadığım konu elektronik devrelerde data olarak max. 5 volt kullanılır Ethem Bozkurt arladaşımız ecu dan gelen kabloları butonlardan sonra +12 volt olan sigortaya vermiş. bunun ecu ya zarar verbileceğinden korkuyorum . bu sebeble tesisatı çekmedim. Radyo butonlarını kullanacağım için kolu değiştirmiyorum. ECU dan X120 soketine tesisat var X120 den sonra çekilmemiş. Anladığım kadarıyla X120 soketinin 20 nolu uç clutch switch in bir ayağına 10,11,12 sinyal koluna gidecek ve sinyal kolunda 4.uç clutch switch in diğer uıcuyla birleşip f38 12V sigortaya bağlanacak. ben bundan korkuyorum 12 volt direct ECU ya gidecek.
Sizden şunu öğrenmek istiyorum X120 soketinden çıkan 10,11,12 nolu uçlar hangisi I hangisi R hangisi O ve clutch switch in diğer kablosu ile diğerlerinin kablosu Astra G için bağlantısı + 12V olarak mı yaptınız. Şimdiden teşekkürler.
 
Cengiz bey iyi günler benim de 2005 opel astra classic arabam var maalesef crusie control için tesisat yok. Aracım Z motor. opelim netten yaptığınız çalışmaları izledim ve okudum ve takdir ettim. Yanlız benim anlamadığım konu elektronik devrelerde data olarak max. 5 volt kullanılır Ethem Bozkurt arladaşımız ecu dan gelen kabloları butonlardan sonra +12 volt olan sigortaya vermiş. bunun ecu ya zarar verbileceğinden korkuyorum . bu sebeble tesisatı çekmedim. Radyo butonlarını kullanacağım için kolu değiştirmiyorum. ECU dan X120 soketine tesisat var X120 den sonra çekilmemiş. Anladığım kadarıyla X120 soketinin 20 nolu uç clutch switch in bir ayağına 10,11,12 sinyal koluna gidecek ve sinyal kolunda 4.uç clutch switch in diğer uıcuyla birleşip f38 12V sigortaya bağlanacak. ben bundan korkuyorum 12 volt direct ECU ya gidecek.
Sizden şunu öğrenmek istiyorum X120 soketinden çıkan 10,11,12 nolu uçlar hangisi I hangisi R hangisi O ve clutch switch in diğer kablosu ile diğerlerinin kablosu Astra G için bağlantısı + 12V olarak mı yaptınız. Şimdiden teşekkürler.
öncelıkle kendınızı uye arşıvınde tanıtınız forum kuralı
cengız abı yardımcı olucaktır
 
Cengiz bey iyi günler benim de 2005 opel astra classic arabam var maalesef crusie control için tesisat yok. Aracım Z motor. ......................................................................................... X120 soketinden çıkan 10,11,12 nolu uçlar hangisi I hangisi R hangisi O ve clutch switch in diğer kablosu ile diğerlerinin kablosu Astra G için bağlantısı + 12V olarak mı yaptınız. Şimdiden teşekkürler.

Foruma hoşgeldiniz.
Öncelikle kendinizi üye arşivi bölümüne tanıtmalısınız.
http://www.opelim.net/forums/forumdisplay.php?f=11

Evet sistem 12V ile çalışıyor.
X120 için uç açılımları 10 (O) 11 (R) 12 (I)
Direksiyon Radyo tuşlarına baglantı için zarar ara aparat gerekiyor.
Aparat teybin soketine takılıtyor ve çekilen uçlar aparata takılıyor
Buda tesisat yoksa montaj kolaylığı saglıyor.
 
forumda 1.4 e cruise control taktıran var mı acaba özellikle nb clup araca bilgi verirse sevinirim
 
Foruma hoşgeldiniz.
Öncelikle kendinizi üye arşivi bölümüne tanıtmalısınız.
http://www.opelim.net/forums/forumdisplay.php?f=11

Evet sistem 12V ile çalışıyor.
X120 için uç açılımları 10 (O) 11 (R) 12 (I)
Direksiyon Radyo tuşlarına baglantı için zarar ara aparat gerekiyor.
Aparat teybin soketine takılıtyor ve çekilen uçlar aparata takılıyor
Buda tesisat yoksa montaj kolaylığı saglıyor.

cengiz abi sonunda programlamayı başardık çalışıyor sistem tesisatta hazır çıktı şükür geriye bi lambası kaldı:)
 
Herkeze merhaba benim corsa c 1.4 2001 model arcıma servis hız sabitleyiciyi proğram atamadığı için takamadı.Yoksa herşeyi ayarlamışlar uygun oldu demişlerdi.Proğram atılmasına da kabin kontrol izin vermiyormuş.Ben araştırdım böyle durumlarda direk beyni söküp proğramlamak gerekiyormuş yani kabin kontrolu kullanmadan yazılımı direk beyne atıyormuşsun.Bu konuda bilgisi olan varmı acaba şimdiden teşekkürler.
 
Selam Arkadaşlar Ben foruma üye olduğumda aracım yokmuş bunu bugün farkettim 2002 model 1.4 astram var c.c. taktırmak için birkaç yere müracaat ettim ancak araca bakmamız lazım filan dediler. Sonra forumda Cengiz Bey'i tanıdım hayran kalmamak elde değil helal olsun. Ancak Cengiz Bey'in verdiği fotolarddan bakarak x120 soketini aradım ama benim aracım z motor olmasına rağmen resimde gösterilen yerde soket yok. Bu konuda Cengiz Bey'in düşüncelerini almak isterim ....
 
Selam Arkadaşlar Ben foruma üye olduğumda aracım yokmuş bunu bugün farkettim 2002 model 1.4 astram var c.c. taktırmak için birkaç yere müracaat ettim ancak araca bakmamız lazım filan dediler. Sonra forumda Cengiz Bey'i tanıdım hayran kalmamak elde değil helal olsun. Ancak Cengiz Bey'in verdiği fotolarddan bakarak x120 soketini aradım ama benim aracım z motor olmasına rağmen resimde gösterilen yerde soket yok. Bu konuda Cengiz Bey'in düşüncelerini almak isterim ....

Merhaba öncelikle foruma hoşgeldiniz
Düşüncem 2001 molellerdeki gibi x120 soketinin yerinde yuvarlak soket var.
Sizde uçlar x120 soketi olmadığından direk içeri geçiyor.

snv33086.jpg
http://img32.imageshack.us/img32/2798/snv33086.jpg
 
benim astra da x motor ve bu şekilde yuvarlak soket var...
peki bu ne demek acaba? ne anlama geliyor... artı mıdır eksi midir motor yada tesisat açısından?
 
Geri
Üst