► ASTRA G CRUİSE CONTROL Montaj (Resimli Anlatım)

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan MOKIA
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Debriyaj mürşü bulamadım malesef. Bana bu konuda yardımcı olabilirmisiniz?
Debriyaj mürşünü nereden aldınız??
 
bi tek bu debriyaj olayı yapılmadığı için acaba bu clutch switch noktasına bağlantı yapılmazsa ecu dan C.C. u açmıyor mu? Tech2 den ayarlama yapıldı çünkü. Sanki çalışmaması için başka ihtimal kalmıyor.

Birde aracımda sinyal kolu bağlantıları mevcuttu. Acaba bu debriyaj mürşü için de bağlantılar var mıdır ? varsa nasıl anlarım?

güvenlik maksatlı devreler kapalı devre çalıştıkları için switch olmadan sistemin devreye gireceğini sanmıyorum.yani siz debriyaja basıyorsunuz sanıyor ve cc yi aktif etmiyor gibi.arkadaşler bağlantı için yardımcı olur umarım.debriyajın oralarda boşta soket olabilir?
 
güvenlik maksatlı devreler kapalı devre çalıştıkları için switch olmadan sistemin devreye gireceğini sanmıyorum.yani siz debriyaja basıyorsunuz sanıyor ve cc yi aktif etmiyor gibi.arkadaşler bağlantı için yardımcı olur umarım.debriyajın oralarda boşta soket olabilir?

Antalyada yardımcı olabilecek biri var mı dostum? bende de aynı sıkıntı yaşandı. ustam iyi niyetli ama beceremedi.
 
güvenlik maksatlı devreler kapalı devre çalıştıkları için switch olmadan sistemin devreye gireceğini sanmıyorum.yani siz debriyaja basıyorsunuz sanıyor ve cc yi aktif etmiyor gibi.arkadaşler bağlantı için yardımcı olur umarım.debriyajın oralarda boşta soket olabilir?

dün itibari ile debriyaj pedalının üst kısmındaki kablolarda sarılı halde buran debriyaj soketini kısa devre yaptım, sistem sürekli olarak debriyaja basılı olmadığını düşünüyor.
clutch switch halen bulamadım, o yüzden bu çözüme gittim.

Gelelim sonuçlara.
OP-COM üzerinde clutch switch kısmı <Active> den <Inactive> e geçti.
Cruise Control testleri başarı ile sonuçlandı. Artı çalışıyor. 30km ve üzeri
Şayet debriyaja basarsanız, clutch switch kısa devre olduğundan dolayı biraz motor devri yükseliyor ardından C.C. devreden çıkıyor.

Durum bundan ibarettir.
Herkese kolaygelsin.
 
6239120 kodlu şalter için bazı sitelerde fren bazı sitelerde ise debriyaj şalteri (switch) diyorlar. Hangisi doğru acaba? ya da aynı switch her iki işi de yapabiliyor mu?
 
dün itibari ile debriyaj pedalının üst kısmındaki kablolarda sarılı halde buran debriyaj soketini kısa devre yaptım, sistem sürekli olarak debriyaja basılı olmadığını düşünüyor.
clutch switch halen bulamadım, o yüzden bu çözüme gittim.

Gelelim sonuçlara.
OP-COM üzerinde clutch switch kısmı <Active> den <Inactive> e geçti.
Cruise Control testleri başarı ile sonuçlandı. Artı çalışıyor. 30km ve üzeri
Şayet debriyaja basarsanız, clutch switch kısa devre olduğundan dolayı biraz motor devri yükseliyor ardından C.C. devreden çıkıyor.

Durum bundan ibarettir.
Herkese kolaygelsin.

kısa devre ile çalıştığına sevindim.switch olmasa bile debriyaja bastığınızda motor devri yükselip c.c devreden kendi çıkıyor,doğru mu anladım?
 
kısa devre ile çalıştığına sevindim.switch olmasa bile debriyaja bastığınızda motor devri yükselip c.c devreden kendi çıkıyor,doğru mu anladım?

evet c.c. kendi kendine devreden çıkıyor ancak şöyle bir problem var.
kısa devre ile çalıştırdığım için araç beyni debriyaj switchinde bir kısa devre olduğunu anlıyor ve bununlan ilgili bir hata kodu kaydediyor beyne. clutch switch voltage high gibisinden bir şey.
şayet bu hata kodunu silmez iseniz tekrar c.c.'ü aktif hale getiremiyorsunuz.
bunu nasıl algıladığını düşünüyorum, tespit ettiğimde yazarım.
 
Geri
Üst