► ASTRA G CRUİSE CONTROL Montaj (Resimli Anlatım)

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan MOKIA
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
mokia,
bu yaptığınız düzenekte, ya cc devreden çıkmazsa diye hiç düşündünüz mü? yani bu işin orjinali gibi olmasını bekliyor musunuz?
 
mokia,
bu yaptığınız düzenekte, ya cc devreden çıkmazsa diye hiç düşündünüz mü? yani bu işin orjinali gibi olmasını bekliyor musunuz?

Hangi düzenekten bahsediyorsun..?
Direksiyon tuşlarından kontrol mü..?
Orjinalden farkı olmaz
Devreden çıkması sorun değil debryaj yada frene dokunduğun anda devredışı kalır zaten.
 
düzenekten kastım yaptığınız cc düzeneği. direksiyon ya da koldan kontrol farketmez.

demek istediğim, yaptığınız şey sonradan eklenen, orjinalinde olmayan bir şey. en küçük bir hata da devreden çıkması gerekirken çıkmazsa büyük ölümlü kazalara neden olabilecek bir şey.
bu nedenle böyle bir soru sordum. siz rahatlıkla orjinali gibi hiç bir farkı yoktur diyebilir misiniz? (bu sorumda kesinlikle art niyet arama)
 
düzenekten kastım yaptığınız cc düzeneği. direksiyon ya da koldan kontrol farketmez.

demek istediğim, yaptığınız şey sonradan eklenen, orjinalinde olmayan bir şey. en küçük bir hata da devreden çıkması gerekirken çıkmazsa büyük ölümlü kazalara neden olabilecek bir şey.
bu nedenle böyle bir soru sordum. siz rahatlıkla orjinali gibi hiç bir farkı yoktur diyebilir misiniz? (bu sorumda kesinlikle art niyet arama)

Yapılan şey orjinal tesisatın aynısı uydurma birşey değil.
devreden çıkmama gibi bi olay sözkonusu olmaz çünkü firen swıtch i zaten yapılan bu işemlerden bagımsız firene dokunduğunuz anda tüm sistem devredışı kalır zaten.
Yani yapılan işlem orjinal ve sistemin devreden çıkmaması gibi bi şey sözkonusu değil.

Sistemi devredışı brakmak için 3 siğorta var.
1- Sinyal kolu üzerinden tuşa basarak.
2- Debriyaja basarak
3- Frene basarak

Dediğinizin olması için bu 3 sistemin birden iptal olması gerek
oda mümkün değil.
 
farzedelimki çıkmadı(bencede böyle bir şey mümkün değil) araba sürekli gaz veriyor. (zaten bu sistem o işe yarıyor, gazı sabitliyor.) ayağının altındaki debriyaj ne güne duruyor . sen bas debriyaja o köklesin istediği kadar gazı...
 
farzedelimki çıkmadı(bencede böyle bir şey mümkün değil) araba sürekli gaz veriyor. (zaten bu sistem o işe yarıyor, gazı sabitliyor.) ayağının altındaki debriyaj ne güne duruyor . sen bas debriyaja o köklesin istediği kadar gazı...
benim aracım otomatik!
 
benim aracım otomatik!

otomatik te olsa dediğim gibi firen swıch i bu yapılan işlemlerden bağımsız olarak firene bastğınızda sistemi devre dışı bırakır..
 
arkadaşlar bu iş arabaya sonradan eklenen bi özellik değil... zaten var..
opel bu iş için zaten kablo tesisatını vs.vs.vs. yapıyor..
sadece arabayı satarken bu özelliği opsiyonel koyduğu için isteyene cruise controllü , isteyene cruise controlsüz satıyor..
cengiz kardeşimizde alıyor bi kol direk soketine otutturuyor ve beynede bi ayar yapıyor cruise control taktım diye.. o kadar..
 
helal olsun valla diyecek başka bişey yok. adanadamı oturuyosun mokia sen. adanadaysan tanışmak isterim seninle
 
arkadaşlar bu iş arabaya sonradan eklenen bi özellik değil... zaten var..
opel bu iş için zaten kablo tesisatını vs.vs.vs. yapıyor..
sadece arabayı satarken bu özelliği opsiyonel koyduğu için isteyene cruise controllü , isteyene cruise controlsüz satıyor..
cengiz kardeşimizde alıyor bi kol direk soketine otutturuyor ve beynede bi ayar yapıyor cruise control taktım diye.. o kadar..

Bektaş okadar basit değil kol soketi tesisat felan yok. zaten kablo tesisatını vs sıfırdan ben çektim.

helal olsun valla diyecek başka bişey yok. adanadamı oturuyosun mokia sen. adanadaysan tanışmak isterim seninle

Adana ama Adanada değilim şu an iş nedeni ile diyarbakrdayım.
 
Son düzenleme:
Geri
Üst