Arkadaşlar merhaba, 98 model G kasa astra gl aracım var. Araç tüp veya benzin farketmiyor sık sık rolanti stop etme derecesine düşüp tekrar 1000 devire geliyor. Bazen ayağımı gazdan çekince 2500-3000 civarı takılı kalıp yaklaşık 20-30 saniye sonra normale dönüyor. Bazen de vites veya devir farketmeksizin araç çok kısa bir süre (saniyeden az) gaz kesip silkeleme yapıyor. Sanayi de gaz kelebeğinde sorun olduğunu söylediler ve temizlediler. Bir usta da rolanti ayarlayıcısı bozuktur değişmesi gerekir dedi. Parça 130 tl dediler, fakat internette G kasa rolanti ayarlayıcısı 60 tl civarı. Öncelikle sorunum rolanti ayarlayıcısından mı kaynaklıdır? İnternetteki delphi marka rolanti ayarlayıcısı benim aracıma uygun mudur? Yardımcı olursanız sevinirim. Saygılarımla...[/QUOARIZAYI
ARIZAYI EN BAŞTAN ELE ALALIM :
ASTRA G ROLANTİ SORUNU EVET BELLİ BİR ZAMAN SONRA BU ARAÇLARDA ROLANTİ SIKINTISI BAŞLIYOR AMA GENEL OLARAK GAZ KELEBEĞİ DEDİĞİMİZ PARÇAYI TEMİZLETİYORUZ İŞTE SIKINTI BURDAN KAYNAKLANIYOR EHLİ OLMAYAN KİŞİLER BUNU YAPARSA KELEBEK AYARINI BİLGİSAYAR ÜZERİNEDEN AYARLAMIYORLAR SÖK TAK TEMİZLE OLDU GİTTİ İLK SIKINTI BURDAN KAYNAKLANIYOR.....
GELELİM DİĞER SORUNLARA LAMDA SENSÖRÜ DİYE TABİR EDİLEN OKSİJEN SENRÖRÜ ARAÇTA İKİ TANE VAR BU ZENGİN FAKİR KARIŞIMINI AYARLIYOR İŞTE BU SENSÖR ARIZA YA GEÇTİYSE ATIYORUM FAKİR KARIŞIMDA KALDI İSE ROLANTİ DALGALANMA HATTA İSTOP ETMEYE KADAR GİDER...
BAŞKA BİR SIKINTI İSE BELKİ HİÇ AKILDA OLAYAN BİR YER ATEŞLEME SİSTEMİ BEN BUTUN YOLLARI DENEDİM KONYA DA BİR ZİYARETE GİTTİĞİMİZDE GENÇ BİR USTA ATAŞLEME İLE ALAKALI OLDUGUNU SOYLEDI BİR İKİ PARÇA DEĞİŞTİRDİ ARAÇ DÜZENE BİNDİ 400 TL GİBİ DE BİR MASRAFI OLDU
NOT ARABA DA LPG YOK BENZİN Lİ İDİ.
ŞİMDİDEN KOLAY GELSİN BU YOLLARI İZLEYEREK ARACTAKİ SIKINTI BULUNUR İNŞALLAH..