Astra G KAT iptali ve headers

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan capuli
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

capuli

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
693
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
astra g ye kat iptali ve headers takan arkadaşların bilgisi olan varsa el yapımı headers nerden bulcaz nasıl uygulama yapılıyor.
 
açtığım konu teknik serwise taşındı teknik serwisle ne lakası var.kimse cwp yazmaz tabi ki.::(
 
Mustafa ben yaptırdım.. headers agar egzoz da var..ama asıl almanya da 200 öro ya krom headerslar var onlardan getirebilirsen bana da getirt.:) agar egzozda(dökme) fiyatu 250 ytl civarıydı..tavsiyem son susturucuya kadar her şeyi krom yaptır ...
 
headresın krom olması lazım bencede . ya war ya deli oluyorum hondanın bütün modellerinin satılıyo opel de bi tane biel yok.:(
 
kardeş ler cahıllıme verın headresın ne oldugunu acıklarmısınız.birde benim egzozum devil orta susturucuyu sokup 51 lik boru attırdım bu boruyu krom yapınca dahamı ıyı ses verıyo ayıkmadım ben olayı bı anlatırmısınız
 
Her ustanın yaptığı headers saydıkları şeyi arabanıza takmayın TR'de bulabileceğiniz arabanız için en iyi headers supersprint. BTG maslak dist. internet sitesinden ulaşabilirsiniz.
 
Her ustanın yaptığı headers saydıkları şeyi arabanıza takmayın TR'de bulabileceğiniz arabanız için en iyi headers supersprint. BTG maslak dist. internet sitesinden ulaşabilirsiniz.

ondan eminim ama 740 öro ya değer mi..:) almanya da 199 öro ya varken :)
 
kardeş ler cahıllıme verın headresın ne oldugunu acıklarmısınız.birde benim egzozum devil orta susturucuyu sokup 51 lik boru attırdım bu boruyu krom yapınca dahamı ıyı ses verıyo ayıkmadım ben olayı bı anlatırmısınız

bilmemek değil araştırmamak ayıp :)
headers yani egzoz manifoldu yanma odasında oluşan gazların daha rahat ve hızlı atılmasını sağlayarak aracın türüne göre (atmo veya turbo) performans artışı sağlar..burda önemli olan 4 borudan direk 1 boruya mı birleşmesi yani 4 - 1 mi ya da 4 borudan önce 2 boruya sonra da 1 boruya mı birleşmesi yani 4 - 2 - 1 mi olması...bildiğim kadarıyla 4 - 2 - 1 alt devirleri daha canlı 4 - 1 ise yüksek devirleri daha canlı tutar...bu açıdan bakarsak bence 4 - 1..ama en iyisi deney yapıp görmek..:)
edit : krom orta borular minimal düzeyde de olsa galveniz orta borulara göre tok ses ve / veya ses değişimi yapabilir..ama kesinlikle performans artışı yapmaz..belki aracınız 300, 400 beygirse 2 - 3 hp fark ettirebilir...:)
 
Son düzenleme:
teşekkürler arkadaşlar.
 
Geri
Üst