astra g mi megane 2 mi??

pek yapmıyorum ama astrayla 100 le gırecegım vıraja meganla 80 le ve aynı guvenle gıremem sahsen
 
sayısız ankaraya gittim geldim hiç öyle bir problemim olmadı...tek derdim giderken birgün 80 liraya gidebilecekmiydim :)

bu arada megane ı savunduğumdan değil ama megane ın direksyonu daha kontrollü,
belki astra kadar tutunmasada yön verebiyorsun,ama astra koparsa getirebilene aşk olsun :)
 
megane ların savurduğu bir gerçek... you tube da bi ara baya videoları yüklenmişti... önceki aracım da clio hb idi bir renault forumuna takılıyordum savurduğundan şikayet ediyordu sahipleri... ama sonuçta viraja 100km ile hangi arabayla girmek çok mantıklı orası ayrı tartışılır... her zaman güvenli sürmek şart araç ne olursa olsun...
 
sayısız ankaraya gittim geldim hiç öyle bir problemim olmadı...tek derdim giderken birgün 80 liraya gidebilecekmiydim :)

bu arada megane ı savunduğumdan değil ama megane ın direksyonu daha kontrollü,
belki astra kadar tutunmasada yön verebiyorsun,ama astra koparsa getirebilene aşk olsun :)

megane direksiyon kesinlikle daha yumuşak ve kontrolü daha iyi..
 
megane direksiyon kesinlikle daha yumuşak ve kontrolü daha iyi..
kesinlikle hissiyatı her konuda daha yüksek...olası bir savrulma durumunda biraz direksyonu olan geri getirebiliyor,veya nebiliyim nekadar kontra istediğini sahibine söylüyor,aynı şekilde debriyajı manevrası direksyonu görüş açısı ideal bir araba bence...arka koltuk isteyene zaten tartışılmaz...

benim son mesajımdır bu konuya :confused:
 
eğer ben palio ile 100 le viraja giriyorsam , o megane yanlayarak girer viraja. burda birazda kullanma farkı var diyelim. tamam astra her halikarda megan dan iyi ama , meganıda traktör ettiniz be abiler:D
 
Renault hayatında adam gibi vites kutusu yapamamış bir firma.Takur tukur vites değiştireceksin.Sandalye tarzı bir pozisyonda oturacaksın.Sol dizin üşürken sağ yanın ısınacak kışın.Kapı fitillerindeki sesi geç , emniyet kemer aralarından gelen rüzgarı hissedeceksin.70-80 bin km lerden sonra eğimli yerlerde araçta çıtır çıtır kasıntı tarzı sesleri duyacaksın.Direksiyon tepkileri ve yoltutuş başarılı ama bu kadar negatifliğin içerisinde onunda çok esprisi kalmıyor.Heleki Astra G gibi Lotus mühendisliği şase sistemine karşı.Megane'da kullandım ve şirket aracı olarak arkadaşlarımız çok uzun km.lerce kullandılar.Fluence bir nebze daha avrupai olsa da onda da parasının hakkı yok.Kullanmak için temiz bir Astra G kesinlikle tartışılmaz.Motor ve şanzumanı yorulmamış bir araç için yaşayacağın en ciddi sorun EGR yada en fazla direksiyon pompan bozulur.
Ama Renault' un üst sınıf olmadığı sürece her aracında kalite eksikliğini gerek problem gerekse hissiyat olarak yaşarsın.Türkiye'deçok satılmış olabilir.Türkiye'de adsız araba yapsan yine satarsın.Yeter ki km başına servis desteği olsun.
 
ben daha laguna harici renault arabasindan surus keyfi almadim ki :)
 
Geri
Üst