astra g silkeleme ama forumdakilerden farklı bi durum...

egr valfi, enjeksiyon yada ateşleme bobini diye düşünüyorm.benim aracım düşük viteslrde yapıyodu aynı şeyi egr değişti geçti
 
yaw arkadaşlar kontrol edilmedik yer kalmadı halen problem devam ediyor. 2400 - 2600 devir de sürekli yapmaya başladı. hızlanırken 2400 - 2600 devir arasında silkeleme başlıyor eğer bu devirlerde kalırsa devam ediyo gaza yüklenirsem silkeleme duruyor. yavaşlarken yine aynı 2400 - 2600 devir arasında kalırsam silkeleme başlıyo. 2400 devrin altına düşünce silkeleme son buluyo. nedir arkadaşlar bu yokmu bi fikri olan...
 
egr diye tahmin ediyorum denediniz mi acaba?
fişini çekip sürün aracı o aralıklarda yapmıyorsa egr dir kesinlikle...
 
İlker benim araçtaki sorunu ben çözdüm. Hatta bunla ilgili konu açtım. sen okumamış olabilirsin diye buraya yazıyorum. zaten sorunun ne olduğunu tarif etmiştim. Tech2 cihazı olan bir ustam vardı iyi opelcidir. ona götürdüm. araçda arıza kaydı çıkmadı çünkü hiç ışık yakmamıştı. diğer değerlerine bakalım dedik, "motor suyu sıcaklığı" nı ölçem müşürün görünen hararet ısısından daha düşük gösterdiğini farkettik. yani müşür bozuk olduğundan motor sıcakken bile soğuk zannediyor ve hem rölantide dengesizlik yapıyor hemde teklemelere ani gaz yükselmesine ve kesmesine neden oluyordu.

Çok basit ve ucuz bir parça. Bizim F kasalarda değiştirmesi falanda kolay. Bir cihaza taktırıp aynı yere bakmanı öneririm. umarım sorunun sadece ordadır ve hemen çözmüş olursun.
 
İlker benim araçtaki sorunu ben çözdüm. Hatta bunla ilgili konu açtım. sen okumamış olabilirsin diye buraya yazıyorum. zaten sorunun ne olduğunu tarif etmiştim. Tech2 cihazı olan bir ustam vardı iyi opelcidir. ona götürdüm. araçda arıza kaydı çıkmadı çünkü hiç ışık yakmamıştı. diğer değerlerine bakalım dedik, "motor suyu sıcaklığı" nı ölçem müşürün görünen hararet ısısından daha düşük gösterdiğini farkettik. yani müşür bozuk olduğundan motor sıcakken bile soğuk zannediyor ve hem rölantide dengesizlik yapıyor hemde teklemelere ani gaz yükselmesine ve kesmesine neden oluyordu.

Çok basit ve ucuz bir parça. Bizim F kasalarda değiştirmesi falanda kolay. Bir cihaza taktırıp aynı yere bakmanı öneririm. umarım sorunun sadece ordadır ve hemen çözmüş olursun.

bi baktırayım salim abi teşekkürler... inşallah böyle basit bişeydir...
 
fiş nerededir tarif edermisiniz... yada foto varsa çok daha iyi olur... serviste hiç böle bişey denemediler bile ama ben bi deniyim...

Yeri motor kapağını sağ köşesinde içinde tırnağı var onu tornavidayla yukarı kanıttırmanız lazım çıkarırken.
Sitede resimleri vardı bir arattırın.
 
İlker benim araçtaki sorunu ben çözdüm. Hatta bunla ilgili konu açtım. sen okumamış olabilirsin diye buraya yazıyorum. zaten sorunun ne olduğunu tarif etmiştim. Tech2 cihazı olan bir ustam vardı iyi opelcidir. ona götürdüm. araçda arıza kaydı çıkmadı çünkü hiç ışık yakmamıştı. diğer değerlerine bakalım dedik, "motor suyu sıcaklığı" nı ölçem müşürün görünen hararet ısısından daha düşük gösterdiğini farkettik. yani müşür bozuk olduğundan motor sıcakken bile soğuk zannediyor ve hem rölantide dengesizlik yapıyor hemde teklemelere ani gaz yükselmesine ve kesmesine neden oluyordu.

Çok basit ve ucuz bir parça. Bizim F kasalarda değiştirmesi falanda kolay. Bir cihaza taktırıp aynı yere bakmanı öneririm. umarım sorunun sadece ordadır ve hemen çözmüş olursun.


Hocam senin bu bahsettiğin konunun aynısı bende de mevcut bununka ilgili açtıgın konu baslıgı nedir acaba ?

Teşekkürler
 
Geri
Üst