AsTra G ye Corsa B GSi manifoldu takma projesi...

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan AstRA_ZN
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
opellerde daha doğrusu bir çok araçda çok yüksek sıkıştırma yapdığın zaman bir çok değişiklik getirir 11.2 ve 11.5 üstü sıkıştırmada egzantirik,maifolt,headrs ve iyi bir yazılım şart yoksa tork eğrin bozulur ve güç kaybedersin ben egzantiriksiz headersız arabam boşken piston takdığımda 1hp bile almadım aksine güç kaybetmişdim 11.5 ve üzrei yaparken en azından manifolt,headers ın olsun bunlar efektif kompresyonu düşüren şeyler bu pistonların zaten asıl amacı yüksek liftli egzantirik kullanabilimen
inşallah 2 sekmanlı almamışsındır araban bol bol yağ yakar kısa ömürlü olur
piston alırken dikkat etmen lazım 2 sekmanlılar 8500-9000 çeviricek araçlar için
 
yok emre daha almadım ama ciddi ciddi düşünüyorum..headers dökme mökmede olsa var ama manifolt std.. o zaman mantzelin çakmasını alsam bide bu pistonları yazılımla desteklesem biraz eğlence katar mıyım arabaya...
 
Son düzenleme:
recep yenı dyno gelmıs sanırım ızmıre, bende cıkıcam bı ara gıdelım..
 
slm sarper.valla kış geldi havalar soğuk pek birşey yaptığımız yok.sadece soğuk havanın gaz tepkilerine verdiği olumlu etkilerle gazlıyoruz bazen.kışı bu açıdan seviyorum.birkaç filtre kiti denedim.başka bi bi durum yok.manifold olayını kurcalamadım.bu ayar ii şimdilik
 
Geri
Üst