Astra GL ARIZA LAMBASI YANDI !!

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Bilal2012
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Bilal2012

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 May 2012
Mesajlar
28
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Siteyi ziyaret et
Herkese iyi forumlar öncelikle abilerim, üstadlarım bu aralar sürekli konu açıyorum hakkınızı helal edin :D neyse sıkıntıma geleyim inş. yardımcı olursunuz.

Biraz detaylı anlatıyım derdime derman olun dün arabayı sanayiye götürdüm rot başı ve rot milini değiştirdim sonra lastikeri değiştirdim rot balansa soktum. (hepsi 200 tl mal oldu merak edenlere) neyse araba baya değişti. Eskiden 3000 devirde bağırıyordu biraz ses felan kesildi arabaya baya hızlandı. Ey araba açılanca bende biraz zorladım.
Şimdi ilk sıkıntım şu araç 160 geçtikten sonra direksiyon titriyor bu normal mi ? yani sizde kaçtan sonra titreme yapıyor
Birde bu sabah arabayı biraz sıkıştırdım yüksek devirde sürdüm sonra park ettim bir saat sonra tekrar çalıştırdım resimdeki gibi arıza lambası yandı:mad: hemen sağa çektim kaputu açtım arabayı istop ettim biraz uğraştım (sağa sola baktım hiç bişe anlamadım :D ) sonra bir iki kez çalıştırdım lamba söndü bu bana büyük bir sıkıntı çıkarır mı ?
(resmi forumda buldum)
araba 99 model bu arada
 
Not : bide geçen gün motora su tutmuştum o sıkıntı çıkarmasın sigorta tablasından falan
 
Km ne olursa olsun, Direksiyon titremesi normal değil, Astra G yürür bakımından Opelin devrim aracıdır bana göre. Ön takımda, lastiklerde yada kutuda bir sorun var anlaşılan.

Sudan kaçının, sensör dolu aracınız. Arıza kodunuzu öğrenin ona göre arıza ışığı yorumu yapabiliriz. Lpg li ise, lpg kaynaklı olabilir.
 
Km ne olursa olsun, Direksiyon titremesi normal değil, Astra G yürür bakımından Opelin devrim aracıdır bana göre. Ön takımda, lastiklerde yada kutuda bir sorun var anlaşılan.

Sudan kaçının, sensör dolu aracınız. Arıza kodunuzu öğrenin ona göre arıza ışığı yorumu yapabiliriz. Lpg li ise, lpg kaynaklı olabilir.

Yok lpg li değil aracım , ön takımda lifte hiç bir şey yoktu dedi sanayide ki usta:mad: acaba lastik ebatlarımla ilgili olabilir mi ? yada jantlarla çelik değil jantlar lastik ebatlarım ise 195/55 r15 85v dunlop lastikler arıza kodu öğreneyim nerden öğreniliyor ki o :(
 
titreme olayı 160'dan sonra bizim corolladada var. ön takım rot ayarı balansları tam yapılı arabada. ama 160 derkenden koltukları bile sallıyor titreme. ben motor kulaklarından şüphelenmeye başladım. astra g bizdede vardı ip gibi giderdi araba 160 üstü çok çıktım böyle bir problemim yoktu. vectraylada asılırım otobanda falan 160 gibi hızlarda en ufak sorun yok. emre abinin dediği gibi direksiyon kutusuna falanda bakmakta fayda var. normal değil yani...
 
usta rot bası ve rot mılı degısıpte aracın bagırma olayının gıtmesı alakasız bıey o bence psıkolojık sende yanı yaptrdım sesı kesıldı gıbı baskı balata degıstı desen tamam..

aracın önden kazası var mı hıc ? tor bası rot degısıp rot balanstan sonra tıtreme yapması bence bu yuzden olabılır.

bıde taktırdıgın lastıkler yenımı 2. el mı aldın oda onemlı tabı 2. el ıse lastıklerde sıkıntı olabılır
arıza kodu okunmadan bısey soylenemez cıhaza baglatıp bı baktır derım
 
usta rot bası ve rot mılı degısıpte aracın bagırma olayının gıtmesı alakasız bıey o bence psıkolojık sende yanı yaptrdım sesı kesıldı gıbı baskı balata degıstı desen tamam..

aracın önden kazası var mı hıc ? tor bası rot degısıp rot balanstan sonra tıtreme yapması bence bu yuzden olabılır.

bıde taktırdıgın lastıkler yenımı 2. el mı aldın oda onemlı tabı 2. el ıse lastıklerde sıkıntı olabılır
arıza kodu okunmadan bısey soylenemez cıhaza baglatıp bı baktır derım

Araçın önden kazası yok ama lastikler ikinci el bizim eski seat cordoba vardı onun lastikleri biraz küçük durdu zaten en iyisi bilgisayara bağlatmak
 
senın sorunun lastıkler o zaman maddı durum olunca ön tarafa 2 lastık almanı tavsıye ederım gercı arka tekerler ne durumda bılmıyorum ama
 
Herkese iyi forumlar öncelikle abilerim, üstadlarım bu aralar sürekli konu açıyorum hakkınızı helal edin :D neyse sıkıntıma geleyim inş. yardımcı olursunuz.

Biraz detaylı anlatıyım derdime derman olun dün arabayı sanayiye götürdüm rot başı ve rot milini değiştirdim sonra lastikeri değiştirdim rot balansa soktum. (hepsi 200 tl mal oldu merak edenlere) neyse araba baya değişti. Eskiden 3000 devirde bağırıyordu biraz ses felan kesildi arabaya baya hızlandı. Ey araba açılanca bende biraz zorladım.
Şimdi ilk sıkıntım şu araç 160 geçtikten sonra direksiyon titriyor bu normal mi ? yani sizde kaçtan sonra titreme yapıyor
Birde bu sabah arabayı biraz sıkıştırdım yüksek devirde sürdüm sonra park ettim bir saat sonra tekrar çalıştırdım resimdeki gibi arıza lambası yandı:mad: hemen sağa çektim kaputu açtım arabayı istop ettim biraz uğraştım (sağa sola baktım hiç bişe anlamadım :D ) sonra bir iki kez çalıştırdım lamba söndü bu bana büyük bir sıkıntı çıkarır mı ?
(resmi forumda buldum)
araba 99 model bu arada

sanırım 4.viteste 160 a geldin bence arıza ışığı ondan yanmış olabilir.
 
Bencede aracı çok sıkıştırmışsın o devir saatini oraya kadar niye zorlarsınızki :( bu arada 2004 astra g aracım var gazda 215 km hızı gordum ama bir gram titreme yoktu maşallah...titremede hiçbi hızda normal değil bence..
 
Geri
Üst