ASTRA H 2004

ve araca binin gaza frene basıp kontağı takıp hazır konuma getirin km sayacında ecn arıza kodları çıkıcak onlarida bildirin bize
Arıza vermiyor hiç bı şekilde
 
üstad ötüyor sa kulbutor kapağın arızalı araba o yüzden çok yakıyor götür 1000 ile 1200 tl masrafın olur ama iyi bir ustaya gidip emme manifoldunu twinport dikkat ettir ama komple söktür boğaz kelebeğiyle ve map sensörüyle beraber temizlet iyice gerekirse soksun sana versin elinle temizle senin malina baktığın gibi kimse bakmaz temizle bunları da kapağı da değiş düzelir kapağın tamir kiti benim elimde var ama götürdüğün usta tamiri yok der çünkü yapılırken dikkat edilmeli ve tamir kitini bulmak zor kapağı yenileyip dene
 
Peki ustam bobin ve bujide olabilir mi sıkıntı
 
Peki ustam bobin ve bujide olabilir mi sıkıntı
ben onları es geçtim bakılmıştır diye bobinde çok tekler onuda motor kaputunu ac üstad sen motora bak biriside gaz verip bıraksın üst devirlere kadar patlatma yapar pat diye duyarsın o zaman buji bobin diye gidersin
 
ben onları es geçtim bakılmıştır diye bobinde çok tekler onuda motor kaputunu ac üstad sen motora bak biriside gaz verip bıraksın üst devirlere kadar patlatma yapar pat diye duyarsın o zaman buji bobin diye gidersin
Patlatma sesi var reis evet ama örneğin 20 km de 3/4 defa
 
tamam bunuda değişecek ama o kapak değiştikten sonra mecbur buji değişir eğer motor çalışırken dediğim yerde ıslık sesi var kapağın arızalı yapılacak yada değişecek ondan sonra bujinde mecbur değişir
 
tamam bunuda değişecek ama o kapak değiştikten sonra mecbur buji değişir eğer motor çalışırken dediğim yerde ıslık sesi var kapağın arızalı yapılacak yada değişecek ondan sonra bujinde mecbur değişir
Tamam abi sağol birazdan buji ile bobine baktiracam
 
tamamdır üstad boğaz kelebeğini söktür içine bak yağ varmı
 
buji bobinde ise opel kendi cihazı var onda bağlıyorsun cihaza ve sokuyorsun bobin bujiyi bilgisayardan test ediyorsun bu var ama cihaz bulmak zor
 
Geri
Üst