- Katılım
- 8 Ağu 2012
- Mesajlar
- 114
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Senin arabanin motoru eski, belki daha dayaniklidir. Opcom ile sizin arabanizda 4 silindiri teker teker olcemezsin, bank basina tek bir oksijen sensor degeri gorursunuz. Yazdiklarimi ve baska yerlerde de yazdigim linkdeki makaleyi okuyabilirseniz bunu daha iyi anlarsiniz.
Buji kablosu derken, herhalde yazinda bir surcme oldu, LPG hortumu filan demek istedin herhalde.???????Fakir ve zengin karisimin yakit ve hava orani seklinde stoich orana goreceli bir nitelik oldugunu hatirlatirim. (atesleme icin degil)
Ozellikle, Euro4 emisyon standardini yakalamak icin yakit miktari silindirler arasinda dengelenmeli. Buna gore uretilmis bir motor ariza kodu vermese de zarar gorebilir.
Buji kablosu derken, herhalde yazinda bir surcme oldu, LPG hortumu filan demek istedin herhalde.???????Fakir ve zengin karisimin yakit ve hava orani seklinde stoich orana goreceli bir nitelik oldugunu hatirlatirim. (atesleme icin degil)
Ozellikle, Euro4 emisyon standardini yakalamak icin yakit miktari silindirler arasinda dengelenmeli. Buna gore uretilmis bir motor ariza kodu vermese de zarar gorebilir.
ben 4 yıldır atiker kullanıyorum o tarz bir sorun yaşamadım.. arıza tespit cihazım mevcut drb 2 ve opcom gerekli ölçümleri kendimde yapıyorum lpg enjektörüne kadar buji kablosunun bobinden bujilere çekiliş yönleri veya taşıdığı akım değerleri bile zengin veya fakir karışım yapmaya sebep olabilir tabiki bir brc nin zavolinin tartaninin v.s. ürünlerin kalitesi tartışılmaz ama işçilik ve zamanında yapılan bakımlar çok önemli lpg için..