olma olasılığı muhtamel zira bende opel corsa d 13.cdti var 86 bin km de almıştım 2013 yılında şuan 185 bin km de yani 100 bin km yapmışım euro 4 motor partikül filtresi yok ilerleyen zamanda egr arıza verdi çekiş düştü hemde öyle böyle değil gitmiyordu araç resmen temizlettim düzeldi lakin uzun yola çok sık gidip geliyorum istanbul sivas arası yakıt sarfiyatı artmıştı istediğim gibi ivmelenmiyordu senin bahsettiğin gibi devir saati yükselsede hızlanma zoraki oluyordu artık uzun yıllar ve bakımlı kullandığımdan ilk aklıma gelen baskı balata idi ustalara gösterdiğimde gerek duymadılar ama ben yinede değiştim çünkü 100 bin km yapmışım daha ne olsun ve değiştirdim baskı balata artı volantda değişiyor senin motor tipini bilmiyorum araçin kaç km de daha önce hiç değiştimi vs vs gibi biraz masraflı ama şuan yeniden doğmuş gibi oldu araç