- Konuyu Başlatan
- #121
Geçtiğimiz Temmuz ayında ön tekerlek davlumbazları ve tekerlek yuvalarına kısmi bir izolasyon uygulamıştım. Hem yeterli malzeme tedarik edemediğim hemde davlumbazları sökünce nasıl bir durumla karşılaşacağımı bilmediğimden tam istediğim gibi olmadı fakat özellikle mıcırlı ve bozuk yollarda çok faydasını gördüm. Ayrıca çok sıcak iki güne denk getirdiğim için zar zor bitirebilmiştim . Bu sefer ilkbahar gibi ilave işlemler yapacağım.
Ön kapılar ile tekerlek yuvaları arasında bazı araçlarda bulunan izolasyon malzemesi malesef benim araçta yoktu, Bundan dolayı ilk işim o kısma bir uygulama yapmak oldu. Kapı tarafından şeffaf asetat ile kalıp için ölçü aldım. Kapı tarafından tekerleğe doğru olmak üzere birkaç farklı malzeme kullandım. İlki suyla temasında sıkıntı olmayacak PE levha oldu.
İkinci katman olarak tüm süngerleri düz tutması için ve kalınlığından dolayı strafor kullandım.
Üçüncü katmanı bondeks süngerden oluşturdum.
Ön kapılar ile tekerlek yuvaları arasında bazı araçlarda bulunan izolasyon malzemesi malesef benim araçta yoktu, Bundan dolayı ilk işim o kısma bir uygulama yapmak oldu. Kapı tarafından şeffaf asetat ile kalıp için ölçü aldım. Kapı tarafından tekerleğe doğru olmak üzere birkaç farklı malzeme kullandım. İlki suyla temasında sıkıntı olmayacak PE levha oldu.
İkinci katman olarak tüm süngerleri düz tutması için ve kalınlığından dolayı strafor kullandım.
Üçüncü katmanı bondeks süngerden oluşturdum.