- Katılım
- 11 Ara 2018
- Mesajlar
- 8
- Tepkime puanı
- 5
- Puanları
- 0
Merhaba arkadaşlar forumda yeniyim , Size yeni aldığım Astra J 1.6 Cdti design Otomatik aracımla ilgili ilk izlenimleri paylaşmak istedim.
Araç 2016 model 84000 km de 1.6 136 hp lik güce sahip. Design paket
araç donanım olarak kullanıcıya göre değişmekle beraber bana göre ne dolu ne boş.. Daha öncesinde kullandığım 2004 Vectra C comfort aracıma göre ise baya boş. kıyaslama yapmak yanlış diyebilirsiniz birisi D segment birisi C segment ama arada 12 yıl var.
Yakıt tüketimi çok narin kullanmama rağmen 100 Km de şehir içi 7,5 Lt den aşağı düşüremedim. fabrika verisi 6,1 LT yse ben nerde yanlış yapıyorum çözemedim. biraz sert kullanımda 8,5 seviyelerini görebilirsiniz şehir içi. Şehir dışı test edemedim.
Sport paket bir araca bakmıştım manuel, bu araç içine motor sesi almıyor gibi gelmişti. ancak design paket aracımda hem motor sesini motor sesinden daha fazlada yol sesini alıyor. forumda bu konuda bazı çözümler gördüm. denemekte fayda var.
Otomatik vites için ; Tam Otomatik Tork Konvertörlü olarak bahsediliyor. Bahsediliyor diyorum ne olduğunu bilmiyorum. DSG ye göre daha dayanıklı olduğu söyleniyor. ama konfor açısından 1-2 tık DSG den aşağıda diyebilirim. ama konfor mu masrafsız binmek mi elbette masrafsız olmasını tercih ederim. DSG 7 lerde ne yaparsanız yapın nasıl kullanırsanız kullanın en geç 120.000 de elinize veriyorlarmış şansımanın kavramasını ve mekatroniğini.
Opel konfor açısından çok fazla özenmemiş gibi geldi ilk izlenimlerimde . Ülkemizde satılan araçların tümü için konuşursak. Avrupaya göre her daim her model için kalite aşağıda . almanya dan gelen bir opel astra j sw de gördüklerim beni büyülemişti. Vectra içinde aynı kanıya sahiptim. ülkemizde satılan en üst paket yanına bile yaklaşamaz.
İster istemez 2004 model vectra yı gördükten sonra insan 2016 model dizel otomatik bir astrada arkada kol dayama ve bardaklıkların, havalandırma kanallarının, karartmalı dikiz aynasının, elek. park freninin standart olmasını bekliyor. Özellikle 2018 de dahi renkli bilgi ekranlarının standart olmayışının saçmalık olduğunu düşünüyorum.
Ayrıca Dizel Otomatik bir araç da Start -stop olmayışını nasıl ifade ediyorlar bilmiyorum. yukarıda bahsettiklerim evet ek maliyet demektir. ancak bir nebze olsun bunların artık günümüz koşullarında araçlarda standart donanım seviyelerinde olması gerekir diye düşünüyorum. Beklentilerim fazla gibi gelebilir fakat az para vermiyoruz.
Ama opeli seviyorum oda başka bir konu . Sürüş zevki güzel yol tutuşu güzel.
saygılarımla sevgili opel ailesi
Araç 2016 model 84000 km de 1.6 136 hp lik güce sahip. Design paket
araç donanım olarak kullanıcıya göre değişmekle beraber bana göre ne dolu ne boş.. Daha öncesinde kullandığım 2004 Vectra C comfort aracıma göre ise baya boş. kıyaslama yapmak yanlış diyebilirsiniz birisi D segment birisi C segment ama arada 12 yıl var.
Yakıt tüketimi çok narin kullanmama rağmen 100 Km de şehir içi 7,5 Lt den aşağı düşüremedim. fabrika verisi 6,1 LT yse ben nerde yanlış yapıyorum çözemedim. biraz sert kullanımda 8,5 seviyelerini görebilirsiniz şehir içi. Şehir dışı test edemedim.
Sport paket bir araca bakmıştım manuel, bu araç içine motor sesi almıyor gibi gelmişti. ancak design paket aracımda hem motor sesini motor sesinden daha fazlada yol sesini alıyor. forumda bu konuda bazı çözümler gördüm. denemekte fayda var.
Otomatik vites için ; Tam Otomatik Tork Konvertörlü olarak bahsediliyor. Bahsediliyor diyorum ne olduğunu bilmiyorum. DSG ye göre daha dayanıklı olduğu söyleniyor. ama konfor açısından 1-2 tık DSG den aşağıda diyebilirim. ama konfor mu masrafsız binmek mi elbette masrafsız olmasını tercih ederim. DSG 7 lerde ne yaparsanız yapın nasıl kullanırsanız kullanın en geç 120.000 de elinize veriyorlarmış şansımanın kavramasını ve mekatroniğini.
Opel konfor açısından çok fazla özenmemiş gibi geldi ilk izlenimlerimde . Ülkemizde satılan araçların tümü için konuşursak. Avrupaya göre her daim her model için kalite aşağıda . almanya dan gelen bir opel astra j sw de gördüklerim beni büyülemişti. Vectra içinde aynı kanıya sahiptim. ülkemizde satılan en üst paket yanına bile yaklaşamaz.
İster istemez 2004 model vectra yı gördükten sonra insan 2016 model dizel otomatik bir astrada arkada kol dayama ve bardaklıkların, havalandırma kanallarının, karartmalı dikiz aynasının, elek. park freninin standart olmasını bekliyor. Özellikle 2018 de dahi renkli bilgi ekranlarının standart olmayışının saçmalık olduğunu düşünüyorum.
Ayrıca Dizel Otomatik bir araç da Start -stop olmayışını nasıl ifade ediyorlar bilmiyorum. yukarıda bahsettiklerim evet ek maliyet demektir. ancak bir nebze olsun bunların artık günümüz koşullarında araçlarda standart donanım seviyelerinde olması gerekir diye düşünüyorum. Beklentilerim fazla gibi gelebilir fakat az para vermiyoruz.
Ama opeli seviyorum oda başka bir konu . Sürüş zevki güzel yol tutuşu güzel.
saygılarımla sevgili opel ailesi