Merhaba
Öncelikle aranıza ve Opel dünyasına hoş gördük diyelim
Aracım 1.6 CDTI j kasa manuel 55 bin km'de yeni aldim.
Çok severek bindiğimiz araba aldikdan sonra 1 ay gibi süre sonra gaz arıza ışığı yaktı.neyse bı kaç kere arıza ışığı yanarken(fasılalı yanıyor su kendi bazen sönüyor du) özel servise götürdüm EGR valfi dediler.1 ay bekledim emin olmak.icin.neyse Egr valfi değişti araba da çekiş olarak baya bı arttı araba buymuş dedim.
Daha sonra böyle çekiş artmış Ken gazlıyoruz tabii,üst devirlerde vites atmaya başlayınca tutukluk yaptığını gördük.arac çekişi gidişi harika , aynı vites de gazlarken sıkıntı yok,devri 4000 den asaga vites atarken de hiç sıkıntı yok,ama devri 4000 üstü veya daha fazlası ni çevirince bir üst vitese atarken(1 den 2 ye ,2 den 3 e) anlık 1 sn gibi tutukluk oluyor,daha sonra At gibi gitmeye devam,ama bu anlık tutukluk can sıkıyor.
Bilgi ve tecrübe sahibi kişilerden yardım bekliyorum.
Syg.
Öncelikle aranıza ve Opel dünyasına hoş gördük diyelim
Aracım 1.6 CDTI j kasa manuel 55 bin km'de yeni aldim.
Çok severek bindiğimiz araba aldikdan sonra 1 ay gibi süre sonra gaz arıza ışığı yaktı.neyse bı kaç kere arıza ışığı yanarken(fasılalı yanıyor su kendi bazen sönüyor du) özel servise götürdüm EGR valfi dediler.1 ay bekledim emin olmak.icin.neyse Egr valfi değişti araba da çekiş olarak baya bı arttı araba buymuş dedim.
Daha sonra böyle çekiş artmış Ken gazlıyoruz tabii,üst devirlerde vites atmaya başlayınca tutukluk yaptığını gördük.arac çekişi gidişi harika , aynı vites de gazlarken sıkıntı yok,devri 4000 den asaga vites atarken de hiç sıkıntı yok,ama devri 4000 üstü veya daha fazlası ni çevirince bir üst vitese atarken(1 den 2 ye ,2 den 3 e) anlık 1 sn gibi tutukluk oluyor,daha sonra At gibi gitmeye devam,ama bu anlık tutukluk can sıkıyor.
Bilgi ve tecrübe sahibi kişilerden yardım bekliyorum.
Syg.
Son düzenleme: