- Katılım
- 14 Tem 2012
- Mesajlar
- 350
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 36
Ynt: Astra J Dizel Açık Hava Filtresi
ben özellikle turbo dizel araçlara bu işlemi pek uygun görmüyorum . önceki mesajlarda belirtildiği üzere çok sağlam bir işçilik gerektiren bir uygulama . araç turbolu yani kaput içi bölgesi zaten aşırı ısınıyor .işi yapan usta filtreyi doğru yere sabitleyemezse performans aşırı düşer sonra yaptıran kişi çok pişman olur başka arızalara yol açmasıda muhtemel . aracınıza kıyıp ön bölümünden bir hava deliği açmanız gerekli ( fıltrenın oldugu taraftakı farı ıptal edıp bır hava delıgı olusturmak veya tamponda hava delıgı açmak gibi ) bunlar yuksek malıyet (işçilik - parça) gerektiren şeyler . ucuzada olur ama faydasından cok zararı olur . 1.3 dızel aracın performansını begenmeyen chıp tunıng yaptırmalı en mantıklı olarak .
ben özellikle turbo dizel araçlara bu işlemi pek uygun görmüyorum . önceki mesajlarda belirtildiği üzere çok sağlam bir işçilik gerektiren bir uygulama . araç turbolu yani kaput içi bölgesi zaten aşırı ısınıyor .işi yapan usta filtreyi doğru yere sabitleyemezse performans aşırı düşer sonra yaptıran kişi çok pişman olur başka arızalara yol açmasıda muhtemel . aracınıza kıyıp ön bölümünden bir hava deliği açmanız gerekli ( fıltrenın oldugu taraftakı farı ıptal edıp bır hava delıgı olusturmak veya tamponda hava delıgı açmak gibi ) bunlar yuksek malıyet (işçilik - parça) gerektiren şeyler . ucuzada olur ama faydasından cok zararı olur . 1.3 dızel aracın performansını begenmeyen chıp tunıng yaptırmalı en mantıklı olarak .