Ynt: Astra J ile ilgili Opel Türkiye'ye sormak istediğiniz sorular.
özellikle 1.3 cdti araçlar neden en ufak yokuşta baskı balata yakıyor ? opel yetkili servisindeki görevlinin 4 kişi arabadaysa bayır çıkmayın tekrar yakarsınız demesi , opel türkiye danışma hattındaki bayanın istanbul trafiğinde normal dur kalk yanar balatalar demesi , yetkili servis müdürünün bana şöyle demesi ; eviniz bayırdamı bayır çıkıyormusnuz aracınızla ? bütün bunlar bir çelişkimi yoksa müşteri olarak biz enayi olarakmı görülmekteyiz . bayır çıkmayalımmı yani akülü arabamı bu 1.3 dizel araçlar ?
ayrıca baskı balata değiştirdikten sonra aracımdakı performans düşüşüne bir çözüm bulamamaları üzerine uykularım kaçarak forum forum bunun nedenlerini araştırıp ve sorunun turbo hortumlarından kaynaklanabileceğini öğrenip bunun uzerıne aracımdakı hortumları tek basıma kaputun içine kafamı sokarak kontrol ettiğim esneda klima borusu ile turbo hortumunun birbirinin üzerine çıkmış görüntüsünü yakalayıp(suan normal pozısyonda ve en az 5 cm bosuk var bu ıkı hortum arasında) bunu servise götürdüğümde ; aa bu hortumlar boyle olmamalı deyıp radyatorun ayaklarının yerınde cıkmıs vazıyette motora 5 cm yaklastıgını fark etmemiz ve benı tebrık etmelerı kendı basıma bunu farketmıs olmamdan dolayı . yerınden cıkan radyator , baskı balata degısımınden sonra özensiz montaj sebebıyle yerıne takılmamış olabılıcegını soylemelerı ( baskı balatayı baska bır yetlılı servıste degıstırmıstım ) tum bu yasadıklarım benı dehşete hayrete ve muthıs bır korkuya kapılmamı sağladı inanın araca bınmeye korkuyorum lutfen bunları ıletın benim hala opel markasına güvenim tam fakat işgüzar servis ve bilgisiz çalışanlar bizleri çok mağdur ediyor .......
özellikle 1.3 cdti araçlar neden en ufak yokuşta baskı balata yakıyor ? opel yetkili servisindeki görevlinin 4 kişi arabadaysa bayır çıkmayın tekrar yakarsınız demesi , opel türkiye danışma hattındaki bayanın istanbul trafiğinde normal dur kalk yanar balatalar demesi , yetkili servis müdürünün bana şöyle demesi ; eviniz bayırdamı bayır çıkıyormusnuz aracınızla ? bütün bunlar bir çelişkimi yoksa müşteri olarak biz enayi olarakmı görülmekteyiz . bayır çıkmayalımmı yani akülü arabamı bu 1.3 dizel araçlar ?
ayrıca baskı balata değiştirdikten sonra aracımdakı performans düşüşüne bir çözüm bulamamaları üzerine uykularım kaçarak forum forum bunun nedenlerini araştırıp ve sorunun turbo hortumlarından kaynaklanabileceğini öğrenip bunun uzerıne aracımdakı hortumları tek basıma kaputun içine kafamı sokarak kontrol ettiğim esneda klima borusu ile turbo hortumunun birbirinin üzerine çıkmış görüntüsünü yakalayıp(suan normal pozısyonda ve en az 5 cm bosuk var bu ıkı hortum arasında) bunu servise götürdüğümde ; aa bu hortumlar boyle olmamalı deyıp radyatorun ayaklarının yerınde cıkmıs vazıyette motora 5 cm yaklastıgını fark etmemiz ve benı tebrık etmelerı kendı basıma bunu farketmıs olmamdan dolayı . yerınden cıkan radyator , baskı balata degısımınden sonra özensiz montaj sebebıyle yerıne takılmamış olabılıcegını soylemelerı ( baskı balatayı baska bır yetlılı servıste degıstırmıstım ) tum bu yasadıklarım benı dehşete hayrete ve muthıs bır korkuya kapılmamı sağladı inanın araca bınmeye korkuyorum lutfen bunları ıletın benim hala opel markasına güvenim tam fakat işgüzar servis ve bilgisiz çalışanlar bizleri çok mağdur ediyor .......