Astra j kasa kalorifer radyatörü

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan gokhun
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
evet o beyne kesinlikle sarın içi su almasın buradan damlatınca o beyin yanıyor su damla şeklinde olduğu için fark edilmiyor ve radyatör tıkayıcı kullanmayın önermem yaz kış antifiriz ekleyin sistemde hiç zaman kaçak göcek olmaz hatta yazında üzerine motul mocool ekleyin motor soğutma daha iyi olur
 
evet o beyne kesinlikle sarın içi su almasın buradan damlatınca o beyin yanıyor su damla şeklinde olduğu için fark edilmiyor

Teşekkürler hocam, birde aracın suyunu komplemi boşaltayım yoksa motor kısmında su giriş çöküş yerleri var ordan mi sökeyim ?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
radyatörün altında yeri var orayı açın komple boşalsın tabi yedek su depo kapağını da acın kı hava yapıp tutmasın sonra zaten görürcamur akar altı acarsanız gerekirse bir kere su ile temizleyin radyatörü sonra biri radyatörün actıgınız vanada dursun bir kişi yukarıdan antifirizi eklesin altan gelince vanayı kapatın üzerine birazda mocool ekleyin biraz sürün antifiriz uyarıcı vericek onada tekrar ekleme yapın bir sorun cıkarmaz
 
  • Beğen
Tepkiler: gokhun
radyatörün altında yeri var orayı açın komple boşalsın tabi yedek su depo kapağını da acın kı hava yapıp tutmasın sonra zaten görürcamur akar altı acarsanız gerekirse bir kere su ile temizleyin radyatörü sonra biri radyatörün actıgınız vanada dursun bir kişi yukarıdan antifirizi eklesin altan gelince vanayı kapatın üzerine birazda mocool ekleyin biraz sürün antifiriz uyarıcı vericek onada tekrar ekleme yapın bir sorun cıkarmaz

Çok teşekkür ederim hocam umarım ses sorunu tamamen kaybolur takıntı haline gelmeye başladı çünkü


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
arabasını seven insan takar bunları iyi günlerde kullanın yine sorun olursa ister burdan ister özelden yazın başka sorunlar olursa yazabilirsiniz ama dediklerimi yapın sorun cıkmaz birdaha inşallah
 
  • Beğen
Tepkiler: gokhun
Eyvallah hocam cumartesi yapıp sonuçlarını burdan yazacağım cevaplarınız için tekrar teşekkür ederim


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Önce sızıntı ve kaçak probleminizi çözün. Tavsiyem sızdırmazlık mastiği kullanmak ama dikkatli yapılması gerek. Sızdırmayı çözdükten sonra eğer araç ilk çalıştırmada yada ilk 5-6 km'de su şırıltısı duyuyorsanız sistem hava yapmış demektir. Bu araçlar kendi kendine tam olarak havasını almaz o kapalı sistem diyen ustaya güvenme. Radyatör hava alma purjörü var zaten bulmuşsun. Araba çalışır vaziyetteyken rolantide oradan petek havasını alır gibi havasını alacaksın. Ama su gelince hemen purjörü hemen sıkma 0,5 lt aksın. Sonra hazneden takviye yaparsın.
 
  • Beğen
Tepkiler: gokhun
Eyvallah hocam, havasını alırken fan açmasını beklemelimiyim birde vidayı gevşettiğimde takviye depo kapağı kapalımı olsun? Cevap için teşekkür ederim


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Aslında depo kapağı açık daha hızlı alırsın havasını, çünki dolaşımda 2 noktadan hava çıkışı olacak. Ama motor sıcaklığı ve basınç yükseleceği için şöyle yapabilirsin. Kapağı çıkarıp deponun ağzını seyrek gözenekli bir tülbent ile çalıştırmadan önce sar. Amaç hava çıksın ama su sıçratmasın. Sonra çalıştır purjörden de aynı anda hava al. Eğer bu işlere yatkın değilsen git herhangi bir usta yapar, 20 ₺ verirsin

Fan açmasını beklemene gerek yok 2 dk çalıştırmada dolaşımı birçok defa tamamlamış olursun.
 
  • Beğen
Tepkiler: gokhun
Anladım hocam yapabilirim diye düşünüyorum uygulama sonrasında sonucu tekrar paylaşacağım teşekkürler


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Geri
Üst