Ynt: Astra J Kullanıcıların Verileri (YENİ TABLO)
Güncel.
Teknik Veriler:
Kullanıcı Adı: thejazz
Model Yılı: 2011
Motor Tipi: 1.3 Dte 95 Hp
şanzıman Tipi: M
Donanım: Cosmo
Renk: Teknik Gri
şehir: İzmir
Yakıt Tüketimi: 3.8 lt/100km (şehirdışı)
Km: 16.728 km.
Kullanım Oranları: % 100 şehirdışı (İzmir - Uşak - İzmir verisi)
Alım tarihi: 11.04.2011
Servis: Öiğli Egem Opel Araştırma Merkezi / Murat DEMİR (Srv. Md.)
Servis Memnuniyeti: 10/10
15.000 Km. Bakım Tarihi/Fiyat: 03.03.2012/450,00 Tl.
Arızalar:
Havalandırma tesisatı kapağı: Opel Türkiye açıklamasına göre artık dizel Astralar'da (2011> ......) bu kapak takılmıyor.
Emniyet kemeri ayar aparatından gelen zırıltı sesi: Kendim silikon sprey uygulamasıyla çözdüm. (Tekrarladığında aynı uygulamayı yapıyorum)
Termostat Değişimi: -
Debriyaj Yayı: -
Rüzgar Sesi: Bana göre göreceli, beni rahatsız edecek düzeyde, yol konforunu etkileyecek şekilde rüzgar sesi gelmiyor. Yüksek süratlerde, 120 km/h üzeri şayet karşıdan yada yandan rüzgar esiyorsa duyuyorsunuz. Ancak diğer araçlarımla karşılaştırdığımda makul seviyede diyebilirim.
Fren Müşürü Değişimi: -
Cruise Control: -
Araç içinden gelen tıkırtılar: Tavan aydınlatmasından gelen zırıltı sesini silikon sprey ile giderdim. Aynı şekilde ön konsolun (orta bölme) üst tarafından gelen çıtırtı seslerini silikon sprey uygulayarak (şırınga vasıtasıyla damlatarak) çözdüm.
Arka Fren Semerleri: Yıllık bakımda; pimlerin girdiği yuvaya General Motors'un turkuaz rengi koyu gres yağı dolduruldu, fren balatalarının üzerine gene General Motors tarafından gönderilen yapışkan bir bant uygulandı. Uzun yol sonrası ses tekrar gelmeye başladı. 21.04.2012 tarihinde kontrol edildi, incelenip oluşan boşluğa göre pim üzerine parça yapılması için 26.04.2012 tarihinde servise bırakıldı. 27.04.2012 tarihinde teslim aldım ve ses problemi diye birşey kalmadı. Opel Araştırma Merkezi Egem - Murat Demir Bey'e teşekkürlerimi sunarım
Sileceklerin Erken Yıpranması: -
Soğutma Suyu Seviyesi Uyarısı: -
Akü Boşaltma Uyarısı: -
Disk Öizilmesi: -
Debriyaj Balatasının Bitmesi: -
Park Freni: İkinci kademeyi çektiğimde, gacırtı sesi gelmeye başladı. Fren telinin geçtiği plastik kablo yuvarlak siyah bir conta sayesinde araca sabitlenmiş. Zamanla kablo contanın içerisinde rahat hareket edemiyor ve kablo kasılıyor. Bunun neticesinde zorlanmaya benzer bir ses çıkarmaya başlıyor sistem. Serviste bu bölüm yağlandı ve sorun giderildi.
Park freni ile ilgili yaşadığım diğer bir sorun; verilen komuta yanıt vermemesi, freni devreye almaması yada devreden çıkartmaması sorunu yeniden yazılım yüklenerek çözüldü.
Güncel.
Teknik Veriler:
Kullanıcı Adı: thejazz
Model Yılı: 2011
Motor Tipi: 1.3 Dte 95 Hp
şanzıman Tipi: M
Donanım: Cosmo
Renk: Teknik Gri
şehir: İzmir
Yakıt Tüketimi: 3.8 lt/100km (şehirdışı)
Km: 16.728 km.
Kullanım Oranları: % 100 şehirdışı (İzmir - Uşak - İzmir verisi)
Alım tarihi: 11.04.2011
Servis: Öiğli Egem Opel Araştırma Merkezi / Murat DEMİR (Srv. Md.)
Servis Memnuniyeti: 10/10
15.000 Km. Bakım Tarihi/Fiyat: 03.03.2012/450,00 Tl.
Arızalar:
Havalandırma tesisatı kapağı: Opel Türkiye açıklamasına göre artık dizel Astralar'da (2011> ......) bu kapak takılmıyor.
Emniyet kemeri ayar aparatından gelen zırıltı sesi: Kendim silikon sprey uygulamasıyla çözdüm. (Tekrarladığında aynı uygulamayı yapıyorum)
Termostat Değişimi: -
Debriyaj Yayı: -
Rüzgar Sesi: Bana göre göreceli, beni rahatsız edecek düzeyde, yol konforunu etkileyecek şekilde rüzgar sesi gelmiyor. Yüksek süratlerde, 120 km/h üzeri şayet karşıdan yada yandan rüzgar esiyorsa duyuyorsunuz. Ancak diğer araçlarımla karşılaştırdığımda makul seviyede diyebilirim.
Fren Müşürü Değişimi: -
Cruise Control: -
Araç içinden gelen tıkırtılar: Tavan aydınlatmasından gelen zırıltı sesini silikon sprey ile giderdim. Aynı şekilde ön konsolun (orta bölme) üst tarafından gelen çıtırtı seslerini silikon sprey uygulayarak (şırınga vasıtasıyla damlatarak) çözdüm.
Arka Fren Semerleri: Yıllık bakımda; pimlerin girdiği yuvaya General Motors'un turkuaz rengi koyu gres yağı dolduruldu, fren balatalarının üzerine gene General Motors tarafından gönderilen yapışkan bir bant uygulandı. Uzun yol sonrası ses tekrar gelmeye başladı. 21.04.2012 tarihinde kontrol edildi, incelenip oluşan boşluğa göre pim üzerine parça yapılması için 26.04.2012 tarihinde servise bırakıldı. 27.04.2012 tarihinde teslim aldım ve ses problemi diye birşey kalmadı. Opel Araştırma Merkezi Egem - Murat Demir Bey'e teşekkürlerimi sunarım
Sileceklerin Erken Yıpranması: -
Soğutma Suyu Seviyesi Uyarısı: -
Akü Boşaltma Uyarısı: -
Disk Öizilmesi: -
Debriyaj Balatasının Bitmesi: -
Park Freni: İkinci kademeyi çektiğimde, gacırtı sesi gelmeye başladı. Fren telinin geçtiği plastik kablo yuvarlak siyah bir conta sayesinde araca sabitlenmiş. Zamanla kablo contanın içerisinde rahat hareket edemiyor ve kablo kasılıyor. Bunun neticesinde zorlanmaya benzer bir ses çıkarmaya başlıyor sistem. Serviste bu bölüm yağlandı ve sorun giderildi.
Park freni ile ilgili yaşadığım diğer bir sorun; verilen komuta yanıt vermemesi, freni devreye almaması yada devreden çıkartmaması sorunu yeniden yazılım yüklenerek çözüldü.