Astra j sedan virajlarda arka tarafın savrulmasi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Derhaan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Derhaan

Kayıtlı Kullanıcı
55-Samsun
Katılım
16 Nis 2016
Mesajlar
150
Tepkime puanı
16
Puanları
18
Yaş
40
Siteyi ziyaret et
2016model astra j Edition plus var 2 defadır başıma geliyor 60-70 km hız ila çok keskin olmayan viraj ve geniş kavşağa girince aracın arka tekeri kalkip viraj bitince yere iniyor gibi olup, araba sağa sola yalpalama yaptıktan sonra yola devam ediyorum. Aracım daha 20 binde. Neden böyle yapar acaba. Watts bağlantılı süspansiyon yok araçta.
 
Edition paketlerinde yanilmiyorsam en son 2013 te wattss baglantilari konulmuş. Sonrakilerde yok. Ama bu hizlarda ve keskin olmayan virajlarda anlattığınız bir savrulma olacak şey değil.
Süspansiyonlar gözden geçirilebilir. Lastik dahil her ihtimal uzerinde durmak gerek. Ilk once lastik havalarinin şoför kapisinda yazan degerlerde olup olmadigini kontrol etmekle başlayabilirsiniz.
 
Son düzenleme:
Edition paketlerinde yanilmiyorsam en son 2013 te wattss baglantilari konulmuş. Sonrakilerde yok. Ama bu hizlarda ve keskin olmayan virajlarda anlattığınız bir savrulma olacak şey değil.
Süspansiyonlar gözden geçirilebilir. Lastik dahil her ihtimal uzerinde durmak gerek. Ilk once lastik havalarinin şoför kapisinda yazan degerlerde olup olmadigini kontrol etmekle başlayabilirsiniz.
+1 Katılıyorum..
 
Araçta torsiyon mevcut watts bağlantısı yok o yüzden virajlarda çok güvenmeyin derim. Amortisörleri bi kontrol ettirin herşey yolundaysa virajlara kavşaklara daha yavaş girin :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Derhaan
Aracınızın km si çok düşükmüş. Ama Benim aklıma ilk gelen amortisörler oldu. Aracınız viraja girer girmez yatıyor ise kesin amortisör dür diye bilirim. Siz viraja ilk girdiğinizde amortisör patlaksa eğer aracın tüm yükü amortisör yaylarına biner ve siz daha virajdan çıkmadan yaylar aracı bir sağa bir sola atmaya başlar. İlk önce amortisörmerinizi kontrol ettirin ve sonrasında diğer süspansiyon birimlerinize baktırın derim. Kolay gelsin.
 
se
Araçta torsiyon mevcut watts bağlantısı yok o yüzden virajlarda çok güvenmeyin derim. Amortisörleri bi kontrol ettirin herşey yolundaysa virajlara kavşaklara daha yavaş girin :)
Araçta torsiyon mevcut watts bağlantısı yok o yüzden virajlarda çok güvenmeyin derim. Amortisörleri bi kontrol ettirin herşey yolundaysa virajlara kavşaklara daha yavaş girin :)
Evet bence de torsiyon var araçta o yüzden yalpalama yapıyor. Katılıyorum size. En iyisi hızlı girmemek. Süspansiyon da sorun olacağı ihtimali yüzde sıfır araç daha 21bin km de ve aracı sıfır aldım.Benden başka hiç kimse de kullanmadı

---- Seri mesaj engellendi. Mesajlar birleştirildi. (Opel Forum) ----

Aracınızın km si çok düşükmüş. Ama Benim aklıma ilk gelen amortisörler oldu. Aracınız viraja girer girmez yatıyor ise kesin amortisör dür diye bilirim. Siz viraja ilk girdiğinizde amortisör patlaksa eğer aracın tüm yükü amortisör yaylarına biner ve siz daha virajdan çıkmadan yaylar aracı bir sağa bir sola atmaya başlar. İlk önce amortisörmerinizi kontrol ettirin ve sonrasında diğer süspansiyon birimlerinize baktırın derim. Kolay gelsin.
araç daha 21 bin km de ve sıfır aldın 2 yıl yeni bitti benden başka kimse binmedi. Hep uzun yol arabası. Amortisör işi değil bence arkadaşım dediği gibi arka torsiyon olduğu için herhalde.

---- Seri mesaj engellendi. Mesajlar birleştirildi. (Opel Forum) ----

Aracınızın km si çok düşükmüş. Ama Benim aklıma ilk gelen amortisörler oldu. Aracınız viraja girer girmez yatıyor ise kesin amortisör dür diye bilirim. Siz viraja ilk girdiğinizde amortisör patlaksa eğer aracın tüm yükü amortisör yaylarına biner ve siz daha virajdan çıkmadan yaylar aracı bir sağa bir sola atmaya başlar. İlk önce amortisörmerinizi kontrol ettirin ve sonrasında diğer süspansiyon birimlerinize baktırın derim. Kolay gelsin.
araç daha 21 bin km de ve sıfır aldın 2 yıl yeni bitti benden başka kimse binmedi. Hep uzun yol arabası. Amortisör işi değil bence arkadaşım dediği gibi arka torsiyon olduğu için herhalde.

---- Seri mesaj engellendi. Mesajlar birleştirildi. (Opel Forum) ----

Aracınızın km si çok düşükmüş. Ama Benim aklıma ilk gelen amortisörler oldu. Aracınız viraja girer girmez yatıyor ise kesin amortisör dür diye bilirim. Siz viraja ilk girdiğinizde amortisör patlaksa eğer aracın tüm yükü amortisör yaylarına biner ve siz daha virajdan çıkmadan yaylar aracı bir sağa bir sola atmaya başlar. İlk önce amortisörmerinizi kontrol ettirin ve sonrasında diğer süspansiyon birimlerinize baktırın derim. Kolay gelsin.
araç daha 21 bin km de ve sıfır aldın 2 yıl yeni bitti benden başka kimse bitmedi

---- Seri mesaj engellendi. Mesajlar birleştirildi. (Opel Forum) ----

araç daha 21 bin km de ve sıfır aldın 2 yıl yeni bitti benden başka kimse bitmedi

---- Seri mesaj engellendi. Mesajlar birleştirildi. (Opel Forum) ----

araç daha 21 bin km de ve sıfır aldın 2 yıl yeni bitti benden başka kimse bitmedi
Araçta torsiyon mevcut watts bağlantısı yok o yüzden virajlarda çok güvenmeyin derim. Amortisörleri bi kontrol ettirin herşey yolundaysa virajlara kavşaklara daha yavaş girin :)[/QUOTE
acaba bu watts bağlantılı kolları bulup takılmaz mi vida yerleri falan hepsi hazır araçta
 
Son düzenleme:
2013 sedan asta j ile otoban virajlarına 150 bile girsem tedirgin olmuyorum. Astranın yol tutuşu çok çok güzel insignia'da var 2015 opc line şahsi fikrim ondan bile daha iyi yol tutuşuna sahip.
 
araç daha 21 bin km de ve sıfır aldın 2 yıl yeni bitti benden başka kimse bitmedi
Araçta torsiyon mevcut watts bağlantısı yok o yüzden virajlarda çok güvenmeyin derim. Amortisörleri bi kontrol ettirin herşey yolundaysa virajlara kavşaklara daha yavaş girin :)
dostu
2013 sedan asta j ile otoban virajlarına 150 bile girsem tedirgin olmuyorum. Astranın yol tutuşu çok çok güzel insignia'da var 2015 opc line şahsi fikrim ondan bile daha iyi yol tutuşuna sahip.
dostum otobanda bende giriyorum 180 ile onda sıkıntı yok ki normal asfalt veengebeli asfalt yolda Ve sert virajlarda sorun oluyor.
 
Geri
Üst