Astra J sport neptün mavi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Mr.Can
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Cvp: Astra J sport neptün mavi

yıldırım79' Alıntı:
Mr.Can' Alıntı:
merhaba, iyi dilerklerin için teşekkür ederim.
tam olarak ne istediğini bilemediğimden, kısaca detaya girmeden anlatayım;
araç 5 bin km de iken lpg taktırdım (satın adığımda 4 bin km'deydi). Çünkü benzinle baş edememeye başlamıştım.
uzun süre araştırdım, prins marka kit taktırmaya karar verdim (ikinci seçeneğim landrenzo idi)
Bir diğer araştırdığım konu ise işçiliği iyi olan bir ustaya montaj yaptırmak. 
Maliyetinin 2 bin tl civarında olacağını düşünüyordum fakat araç turbo olduğu için 3.250 tl ye bağlattım.( daha uygun fiyatlı x markalar vardı ama ben 
en iyi yorumları aldığım bu kite karar verdim.) ayrıca yağlama kitine de gerek duymadım.bu fiyata (regulatördü sanırım) dahil. yani kalan benzini herzaman göstermesi ve arıza ışığı yakmaması için bir parça.
performans açısından hissedielecek derecede düşüş yaşamadım.(illa ki var ama yok denilecek kadar az)
hatta sonrasında pedalchip ve kn filtre ile bir nebze araç seriliğini sağlamış oldum. :)

dezavantajı, ileride yaşanabileceği muhtemel subap erime sorunu. bekliyoruz bakalım noolcak.
bilgilerin için tesekkur edrim çok saol bende yakıttan dolayı arabayı kaldıramaz oldum yerinden agız tadıylan binemiyorum 
herkez diyo brc taktır karar veremedim bilmiyorum landi renzoya 2500 diyorlar beklemedeyim  bir sıkıntım daha var araba 160km gecmiyor  sordum servise valf açmamıştır diyor başka servise sordum arabada yazan kadran illaki yapıcakmı diyor bende bastım kalayı bilemedim bakalım
Bi sorun vardır. 160 i cok rahat geçmesi lazim
 
Cvp: Astra J sport neptün mavi

1.6 düz motorla bile 200 üstü hızları çok rahat görüyorum o turbolu canavarın daha rahat görmesi lazım. Araç sıfırdan beri sizdemi kullanım tarzınız nasıl bazen devirsiz kullanımdan dolayı motor içinde karbon ve kir birikiyor araç istenen performansı vermiyor. Ara ara aracı düşük viteslerde gazlayın biraz devir çevirsin motor 5 6 bin devirleri görsün uzun süre değil ama anlık çıkın o devirlere sonra normal yolunuza devam edin. Dikkat edin o sese ve gidişe bi kapılırsanız sürekli istersiniz deli gibi gidiyor valla. Eğer çözüm olmazsa bu direk opele yazın size mecbur dönüş yapmak zorundalar dosyayı normal canım illa tablanın sonunu görecek değil ya diye kapatamazlar, kaldı ki 1.4 turboların katalok verisi bile 200 vivarı diye hatırlıyorum.
 
Cvp: Astra J sport neptün mavi

ütenmen' Alıntı:
1.6 düz motorla bile 200 üstü hızları çok rahat görüyorum o turbolu canavarın daha rahat görmesi lazım. Araç sıfırdan beri sizdemi kullanım tarzınız nasıl bazen devirsiz kullanımdan dolayı motor içinde karbon ve kir birikiyor araç istenen performansı vermiyor. Ara ara aracı düşük viteslerde gazlayın biraz devir çevirsin motor 5 6 bin devirleri görsün uzun süre değil ama anlık çıkın o devirlere sonra normal yolunuza devam edin. Dikkat edin o sese ve gidişe bi kapılırsanız sürekli istersiniz deli gibi gidiyor valla. Eğer çözüm olmazsa bu direk opele yazın size mecbur dönüş yapmak zorundalar dosyayı normal canım illa tablanın sonunu görecek değil ya diye kapatamazlar, kaldı ki 1.4 turboların katalok verisi bile 200 vivarı diye hatırlıyorum.

teşekkur ederim bilgilerin için enkısa zamanda baktıracam
 
Geri
Üst