Astra J Watts Bağlantısı

Eğer Insıgnıa nın arkası bağımsız ise o zaten üstün. Zaten D segmentinde Watts bağlantılı astra ise yarı bağımsız falan sayılır. Torsiyon kontrollü astralar ise bağımlı modellerdir. Hadi Ferrari veya porsche olsa neyse viraja girersin 180-220 km ile ama Astra ile kelle koltuk asla....
 
Değerli abiler güvenlik konusunda kesinlikle haklısınız ona hiçbir lafım yok. Fakat kanımızın deli aktığı zamanlar bunları denedik şimdi çoluk çocuğa karıştık asla söz konusu bile olamaz. Ama iyiki denemişiz diyorum insan daha farklı tanıyo arabasını ve neler yapabileceğini ve yaptığını limitlerinin ne kadar yüksek olduğunu görüyor. Sizlerinde söylediği gibi hız limitleri çerçevesinde bu araçlar çok güvenli o bir gerçek.
 
İlk oğlum doğduğunda 150 km üzerine çıkmamaya söz verdim :) 2. oğlum doğduğunda 130 km sınırı koydum kendime :)
 
Arada gaza gelip makas a giriyorum ama sonra pişman oluyorum kendimizi ve yoldaki diğer insanları tehlikeye atıyoruz bana bir dost um güneşliğine çocuklarının resimlerini koy onlar seni yavaşlatır demişti öylede olacak inşallah
 
1.6 atmosferik astra editionlarda en son 2013 te watts kullanılmış diye biliyorum. Sonraki yıllarda kullanılmamış. Watts baglantilar yüksek hızlarda kesinlikle güven veriyor. Tabi özellikle keskin virajlarda başka etkenler de belirleyicidir: şoför, lastikler vb. Aman biz yine de limitler dahilinde hareket edelim. Olmadık bir durumda astranin sahip olduğu özelliklerin işimizi kolaylaştıracağını da aklımızda tutalım.
Bence güvenlik teknolojilerinin tamamının baz donanimdan itibaren sunulması yasal zorunluluk olmalıdır. Sonuçta insan hayatı öncelikli tutulmalı. Ayrıca kazalar ekonomik maliyet de demektir. Opel bu konuda birçok markaya göre daha iyi durumda. Baz donanımda sunulan güvenlik teknolojileri gayet yeterli bence.
 
Bu konuda size katılıyorum Barış bey, opel birçok markaya göre donanım konusunda pinti davranmayan bir grafik izliyor. Güvenlik donanımlarından ziyade, arka camlarını otomatik yapmayan hatta ve hatta standart abs koymayan markalar vardı 5 - 10 yıl öncesine kadar.
 
  • Beğen
Tepkiler: b.arat
Virajda Denge Kontrolü (CBC)
Virajda Tork Kontrolü (CTC)
Dinamik Çekiş Kontrolü (TCPlus)
Watts Bağlantı

Bunlar sayesinde geçenlerde kazadan kıl payı kurtuldum, Bu sistemler bizim hatalarımızı düzeltiyor, yolda tutuyor, bizzat gördüm ve test etmiş oldum, refüje çarpıp takla atmama az kalmıştı, araba hemen toparladı.
 
Virajda Denge Kontrolü (CBC)
Virajda Tork Kontrolü (CTC)
Dinamik Çekiş Kontrolü (TCPlus)
Watts Bağlantı

Bunlar sayesinde geçenlerde kazadan kıl payı kurtuldum, Bu sistemler bizim hatalarımızı düzeltiyor, yolda tutuyor, bizzat gördüm ve test etmiş oldum, refüje çarpıp takla atmama az kalmıştı, araba hemen toparladı.

Geçmiş olsun. Ben de benzer durumlarda aracımın güven verdiğini defalarca test etmiş oldum.
 
Ben limitleri kolay kolay zorlamam, uzun yolda sadece sollamalarda 140-150 km/h hıza çıkarım ama bir çok marka ve model kullanmış biri olarak Astra’nın yola çok iyi tutunduğunu ve güven verdiğini söyleyebilirim.
 
  • Beğen
Tepkiler: mskirca
Geri
Üst