- Katılım
- 24 Nis 2007
- Mesajlar
- 94
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
almanyadaki opel merkezine servislerden araçların en fazla arıza yapan parçaları bildiriliyor. diğer opel kullanıcıları aynı sorunu yaşamasın diye ve markanın prestiji için arıza ortaya çıkmadan değiştiriliyor . bu gibi sorunlar araç modeli piyasaya çıktıktan belli bir zaman sonra araçların arıza yapan kısımları genellikle aynı yerden arıza şikayeti ile gelirse bu durumda araçlar geri çağırılıyor ve değiştiriliyor . bu gibi durumlar her marka için geçerli .modellere göre arıza yapar veya yapmaz .mesala ben elektronikçi olarak.müşteri arızalı televizyonu daha getirmeden sorunu söylediğinde biz hemen şu markamı diyoruz .örnek bir markanın modeli 11 system tv en çok vertikal arızası yapar üstten çizgiler gelir .yine aynı markanın gri 70 ekran tv ortadan çizgi geldimi tüpü boğazdan keser . diğer bir markanın ses var resim gittimi sürücü trafo bozuktur . olay şu önemli olan arızanın büyükmü küçükmü olduğudur . mesela tüpü bozulan tv ne işe yararki ama trafo veya kondansatör çok ucuza değiştirilebilir.