Vectra üst segment olduğu için tabiki daha iyi olacak.Karşılaştırılması zaten yanlış
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
ben 2. kez açıklamama rağmen hala ne demek istediğimi anlamamış arkadaşlar ama neyse çokta önemli değil zaten benim demek istediğim sadece opelin son zamanlarda astraya daha çok özen göstermesi belki bana öyle geliyor belkide vectra kullanan arkadaşların bunun farkında değil neden vectra adını değiştirip devamı olarak insignia yı çıkardılar vectra adında devam etmediler
yoksa bende biliyorum vectra segment olarak daha büyük
benim sorum hangisi daha iyi değildi zaten ama her okuyan tepkili şekilde yazmış vectra ya bişey dediğimiz yok herkes rahat olsun
ben 2. kez açıklamama rağmen hala ne demek istediğimi anlamamış arkadaşlar ama neyse çokta önemli değil zaten benim demek istediğim sadece opelin son zamanlarda astraya daha çok özen göstermesi belki bana öyle geliyor belkide vectra kullanan arkadaşların bunun farkında değil neden vectra adını değiştirip devamı olarak insignia yı çıkardılar vectra adında devam etmediler
yoksa bende biliyorum vectra segment olarak daha büyük
benim sorum hangisi daha iyi değildi zaten ama her okuyan tepkili şekilde yazmış vectra ya bişey dediğimiz yok herkes rahat olsun
Bu opel'in tercih ettiği bir marka pazarlaması.
Şu var ki, Vectra kendi sınıfında son zamanlara doğru marka değeri olarak Passat'ın gerisinde kaldı.
Opel de D sınıfındaki iddiasını Vectra ismi yerine, Insignia ile yeni bir sayfa açarak devam ettirme kararı aldı. Yoksa Vectra D diyerek de devam edebilirdi. Ama yeni bir tasarım, yepyeni bir model imajıyla Insignia'yı çıkardı.
Benzer şekilde kompak sınıfta Astra'nın öncesinde Kadett vardı. Hatta Kadett Golf'ten daha önce C sınıfında üretilmeye başlamış bir model. Ama 92 yılında (tarihte yanılıyor olabilirim) bayrağı Astra'ya devretti.
Bu noktadan bakarsak, haklılık payınız var. Astra'nın kendi sınıfındaki marka imajı, Vectra'nın kendi sınıfındaki marka imajından daha parlak. Ama bu Opel'in daha az önem vermesinden ya da özenmesinden dolayı değil. Sonuçta çok fazla model ve seçeneğin olduğu günümüz piyasasında, bir model için rüzgar bir anda tersine dönebiliyor.