öncelikle ızgarayı söktüm, arkadan 6 tane vida ve 2 tırnak tutuyor. sonra ızgara yerinden biraz geniş 2 tane farklı ızgara yapabilmek için tel aldım, biri ince gözlü (arkaya) diğeri biraz daha geniş baklava dilimli (öne). ustam bunları işleyebilmek için önce orjinal panjur boyunda sactan bir kalıp kesti
ince gözlü ızgarayı öncelikle arka yüzeye göre kestik
ön ızgaraya göre kesilen sac kalıp da bu
sonra bu kalıp yardımıyla öne gelecek olan ızgarayı hallettik (sacın üzerine gözenekli teli kıvırarak)
resimlemeyi unuttuğum bir kısım kalmıştı. geriye yapılan ince gözlü ızgara ile öne yapılan ızgarayı kuvvet binecek olan noktalarından telle birbirlerine bağladık ve kalan yerleri de sıcak silikon ile birbirine tutturduk
sonra mat siyaha boyama aşaması geldi
boyandıktan sonra montaja hazırdı. fakat ızgara aralarından eski ızgaranın sabitlendiği kalın kısımlar belli oluyordu. buralara da reklamcıdan aldığım suya dayanıklı siyah şeritleri yapıştırıp ızgaranın oturacağı bölgelerin alt zeminini siyaha dönüştürdüm. iki tane vida ile kaput altından ustam ızgarayı yerine sabitledi.
hazır bunlar olmuşken egzoz ucu da kafama takılıyordu, aradan çıkarıverdik
ALINTIDIR
ince gözlü ızgarayı öncelikle arka yüzeye göre kestik
ön ızgaraya göre kesilen sac kalıp da bu
sonra bu kalıp yardımıyla öne gelecek olan ızgarayı hallettik (sacın üzerine gözenekli teli kıvırarak)
resimlemeyi unuttuğum bir kısım kalmıştı. geriye yapılan ince gözlü ızgara ile öne yapılan ızgarayı kuvvet binecek olan noktalarından telle birbirlerine bağladık ve kalan yerleri de sıcak silikon ile birbirine tutturduk
sonra mat siyaha boyama aşaması geldi
boyandıktan sonra montaja hazırdı. fakat ızgara aralarından eski ızgaranın sabitlendiği kalın kısımlar belli oluyordu. buralara da reklamcıdan aldığım suya dayanıklı siyah şeritleri yapıştırıp ızgaranın oturacağı bölgelerin alt zeminini siyaha dönüştürdüm. iki tane vida ile kaput altından ustam ızgarayı yerine sabitledi.
hazır bunlar olmuşken egzoz ucu da kafama takılıyordu, aradan çıkarıverdik
ALINTIDIR
Son düzenleme: